maandag 19 augustus 2013

Review Max Factor Masterpiece mascara

Hoi girls,
Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Namelijk van de Max Factor Masterpiece mascara. Jullie hebben deze mascara natuurlijk ongelooflijk vaak in mijn tutorials voor zien komen. Maar dat was de zwarte en die is nu op (dit is mijn eerste mascara die ik op heb gemaakt!) en daarom heb ik een goude gekocht met glas. Hij werkt hetzelfde voor mijn wimpers maar hij is mooier dus die ga ik vandaag voor jullie reviewen.
Dit is hem en ik vind hem zo mooi en sjiek ogen dat ik hem wel moest kopen bij de kruidvat. De onderkant is van glas maar als je de mascara laat vallen is hij niet kapot dus het kan ook plastic zijn.


Meestal neem ik een zwarte kleur, want dat vind ik mooier. Maar mijn wimpers zijn bruin dus dit is de perfecte kleuren combinatie voor mij. Black= zwart Brown= bruin.
Het borsteltje is heel fijn en dun, dus je kamt je wimpers ook meteen waardoor je minder snel spinnen poten krijgt (aan elkaar geplakte wimpers). Hij brengt ook klontvrij aan.
Dit is mijn oog zonder mascara.
En hier heb ik de mascara op. Zoals je kan zien zorgt hij echt veel voor volume. Na ren tijdje brokkelt hij wel een beetje af en dat komt dan onder je oog maar dat kun je gewoon weg werken met een wattenstaafje. 

De mascara is te koop bij de kruidvat voor 16 euro. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen