vrijdag 16 augustus 2013

review: HEMA Diamond Shine lipstick:


Hoi!
Omdat ik merk dat jullie make-up review's heel leuk vinden heb ik vandaag een review over de HEMA Diamond Shine lipstick:
 De verpakking is heel mooi zwart en dat geeft de lipstick een sjieke en elegante uitstraling. Dit vind ik vaak bij de HEMA producten. De naam staat erop en SHINE is DIKGEDRUKT.


 De kleur is een beetje fuchsia roze en vind ik hier heel fel lijken. Deze lipstick doet me denken aan de Sephora lipsticks want die hadden ook altijd een schuin aflopende vorm bij de lipstick. Het brengt zoveel herinneringen op, snik :-)
 Ik heb hem in de kleur 12, ik vind het wel jammer bij de HEMA dat de producten vaak alleen maar nummers hebben en geen leuke namen zoals bij Elf, Essence, Maybelline enz,
De swatch ziet er vrij heftig uit, (ik vind het altijd lastig om op mijn hand te swatchen omdat ik mijn hand vrij donker is in de zomer want ik word snel bruin) maar hij dekt niet ongelooflijk goed. Dat vind ik juist wel fijn bij dit soort felle lipsticks want dan zijn de kleuren iets draagbaarder.
Dit is de kleur op mijn lippen, ik vind het een hele mooie kleur en hij geeft een heel mooi glossy effect door de "shine". De lipstick geeft je lippen wel volume maar dat hoeft niet echt voor mij omdat ik geen dunne lippen heb. Hij blijft vrij lang zitten maar ook niet om over naar huis te schrijven.
Op deze foto zie je mijn gezicht helemaal en ik vind hem alsnog vrij draagbaar, het hangt er heel erg vanaf wat voor outfit je erbij draagt. Dat kan denk ik het verschil uitmaken. Het best past hij in de zomer op het strand of bij een leuk rokje want in de winter word hij al snel te fel denk ik. 

De lipstick is te koop bij de HEMA en de adviesprijs is 4 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen