zaterdag 17 augustus 2013

Movies I Wanna See deel 1

Hoi meiden,
Als je een beetje Engels kan dan weet je waar ik het vandaag met jullie over wil hebben.
Namelijk films die ik graag wil zien, ik ben echt een filmfanaat en ik heb er ook al een heleboel gezien maar er zijn er gewoon een paar die ik graag wil zien. Mijn filmsmaak is humor en actie, meidenfilms vond ik vroeger wel leuk maar nu heb ik er al zoveel gezien dat ze gewoon heel cliché worden. Teveel actie en horror en bloed vind ik vervelend maar gewoon een beetje vechten ziekenhuis enzo vind ik helemaal oké. Vroeger was ik bang voor bloed en als iemand een bloedneus had dan wou ik meteen weg. Maar nu echt niet meer hoor want ik wil misschien later de dokters kant op. De films die ik ga opnoemen zijn niet allemaal even nieuw maar er zijn gewoon ook wat films die niet meer in de bioscoop zijn die ik graag wil zien dus laten we snel beginnen.

Elysium
In Elysium is de hele aardbol verworden tot een sloppenwijk en betreft de onderliggende boodschap de beschikking over gezondheidszorg. Boven in de hemel hangt het karrenwielvormige ruimtestation Elysium, waar de superrijken leeftijdsloos héél oud worden, geholpen door super-lichaamscanners. Een onbereikbare luxe voor de achtergebleven aardbewoners, die gehinderd door lichamelijke gebreken doormodderen tussen de vervuilde restanten van wereldsteden en zwoegen in door robots bewaakte fabrieken.*
Deze film lijkt me heel leuk, nou niet leuk maar interessant omdat ik dat soort verhalen over 2 groepen die in andere levensomstandigheden leven omdat de aarde eigenlijk dood is. En meestal beginnen de films met een slow motion van hoe de aarde er uit ziet nadat hij eigenlijk is verwoest. En daarna spoelen ze hem terug en zie je hoe dat is gebeurd. Denk ik tenminste :-)..... In deze film spelen Jodie Foster en Matt Damon, ik heb Matt's andere film niet gezien (district 9) gewoon omdat ik dat niet zo'n leuke film vond aangezien de recensies.



The Hangover 3
Deze keer is er geen huwelijk. En dus ook geen vrijgezellenfeest. Er kan niets misgaan, toch? Wanneer Alan (Zach Galifianakis) na de dood van zijn vader door een diep dal gaat, is de 'Wolfpack' het enige wat hij nog heeft. Het gezelschap komt samen wanneer ze door een zaak uit het verleden achtervolgd worden. Maar Las Vegas is slechts één van hun stopplaatsen...**
Ik heb de andere Hangover films niet gezien omdat ze me gewoon niet zo aantrekkelijk leken maar in deze speeld Ed Helms. En ik hou echt van hem in The Office (een Amerikaanse humor serie uit 2001, origineel uit de UK) dus daarom wou ik deze graag zien. En als een van jullie Community op Comedy Central kijkt dan speelt daar een chinees Chang, en hij speelt hier ook in dus deze wil ik echt zien

The Lone Ranger
De wijze Indiaan Tonto (Johnny Depp) vertelt ons het onbekende verhaal over hoe politieagent en Texas Ranger John Reid (vertolkt door Armie Hammer) zich ontpopt tot een legende. 
John Reid is een man van de wet, getransformeerd tot een legende van rechtvaardigheid. Deze twee tegenpolen worden door het lot samengebracht en moeten leren hun krachten te bundelen om corruptie te bestrijden en hebzucht tegen te gaan.***
IK HOUD VAN JOHNNY DEPP!!! En deze is weer Humor dus dat is weer een pluspunt, hij lijkt me heel grappig en Disney Actie films brengen altijd weer verandering in het standaard plaatje wat men heeft van Disney. Dus dit is gewoon een film die ik moet zien. 

Jobs
Steve laat zich echter niet gek maken en besluit iets geheel nieuws te proberen. Het is de start van een technologische revolutie. Steve Jobs overleed oktober 2011 op 56-jarige leeftijd. Jobs behaalde met Apple wereldwijd succes met producten als de iPod, iPhone en iPad. Jobs (Kutcher) groeit op in San Francisco en is vanaf kleins af aan gek van technologie. Na de middelbare school leert hij Steve Wozniak kennen. De mannen delen de liefde voor innovaties en computers en besluiten gezamenlijk Apple Computer op te richten. Dankzij een investering van Mike Markkula maalkt het bedrijf grote sprongen. Apple maakt echter moeilijke tijden door en de drie lopen tegen diverse problemen aan.
We all lover Ashton Kutcher. En we houden ook allemaal van Apple, het feit dat Ashton Kutcher zoveel op Steve Jobs lijkt. En dit gewoon een van de grootste biografieën die ooit op film gemaakt is word met enorme hoeveel heden beroemde acteurs. Zoals Ashton Kutcher en Dermot Melrony (I love him, geweldige acteur).

*** & **** Pathe.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen