zaterdag 10 augustus 2013

Manten Design bestaat 1 jaar!!! & Terugkijken


BESTAAT 1 JAAR!!!!!!!!!!!!!
Hey meiden,
Het spijt me echt verschrikkelijk dat ik gisteren en eergisteren niet heb geschreven maar ik was ergens op een camping en ze hadden daar geen internet dus toen kon ik niet posten.
Maar enfin, ik heb een hele belangrijke mededeling:
VANDAAG BESTAAT MANTEN DESIGN PRECIES 1 JAAR!!!!
Dat vind ik echt bijzonder want 1 jaar is toch al best wel wat, daarom wil ik met jullie ook even terugkijken naar de eerste dag van Manten Design.......

Het begon allemaal in de zomervakantie van 2012, ik had net bloggen ontdekt. En toen ik er achter kwam dat ik een blog kon maken met mijn email adres vond ik dat echt superleuk.
Mijn berichten uit die tijd waren wel heel anders, mijn eerste bericht heette "first message":

'Hoi allemaal,
Dit is mijn 1e blog message, ik ga op dit blog vooral over mode schrijven.
En mijn ontwerpen showen, ik hou vooral van apart en een beetje de stijl die ze in de GRAZIA gebruiken.
Ik ga na de zomervakantie naar de Brugklas en ik hoop vanaf dan veel les te krijgen in textiel, aangezien ik modeontwerpster wil worden.
Als ik al in winkels en in tijdschriften naar kleding kijk ga ik watertanden.
Ik vroeg mijn vader laatst om kleedgeld omdat ik dan zelf kan weten wat ik koop ook als mijn ouders het er niet mee eens zijn.
Maar hij vind dat ik niet goed genoeg met mijn kleding omga, omdat mijn kamer een puinhoop is.
Zeg nou zelf; op je 12ste is het toch niet zo gek dat je kamer een puinhoop is?
Anyway, het fijne aan geen kleedgeld is dat je niet zo op de prijs hoeft te letten.
Ik heb bijvoorbeeld laatst van mijn moeder een SUPERTRASH!!! rokje gekregen
Nou... dank jullie wel voor het lezen van mijn eerste bericht op mijn blog'


Zoals jullie wel kunnen zien is er uiteindeljk heel veel veranderd, mijn blog is een beautyblog geworden, ik wil dokter worden, ik ben geen 12 meer. Ik heb vandaag de lay-out weer veranderd en een echt logo ontworpen, ik ben er best trots op dus dankjewel allemaal.
Ook was mijn 2e bericht van die dag een filmpje, die poste ik niet op youtube maar direct met mijn webcam op mijn blog dus die kan ik niet posten maar ik zal even een link plaatsen:
Dit filmpje nam ik dus op met mijn webcam en ik kon hem ook niet bewerken dus ik vind het een vreselijk filmpje.
Mijn eerste filmpje waar ik echt in ging knippen door Imovie op mijn Ipad was een My Weekend Daily Routine, die kan ik helaas ook niet hier posten maar de link wel:
Nou ik hoop dat jullie het een leuk artikel vonden en ik zie jullie bij mijn volgende post!!!
xxxx




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen