dinsdag 6 augustus 2013

Geurkaarsen van de Action + DIY

Hey girls,
Zoals jullie misschien wel weten als je mijn collective shoplog hebt gezien ben ik bij de Action geweest en heb ik wat geurkaarsen gehaald (die heb ik niet in mijn shoplog laten zien omdat het meer een beauty shoplog was) . De vorige keer dat ik daar was had ik ook geurkaarsen gehaald, maar die zijn al lang weer op dus heb ik nieuwe gehaald en ik wou jullie daar gewoon even over vertellen. Ik heb ook een blauwe gehaald maar die had ik al gebruikt dus die heb ik niet op de foto gezet.
 Ik heb Pure zen, Vanille en Lovely berries gehaald. Lovely berrys ruikt niet brandend het sterkst. En Vanille het minst sterk. Maar maak je geen zorgen, als ze eenmaal branden ruiken ze lang zo sterk niet meer. Ik vind de verpakkingen erg leuk met de plaatjes boven de namen en het glas en zo. 


Ik heb besloten om de Pure zen voor jullie te branden. Deze ruikt enorm naar winter (kaneel en de geur doet je denken aan kerst en SintMaarten:-) dus zo'n geur noem ik een winter geur ) en ik dacht aangezien het niet zomers is vandaag dat deze wel geschikt was. Vanille ruikt trouwens niet naar echte pure Vanille maar meer naar Vanille room.... Lovely Berries ruikt enorm naar bosvruchten limonade siroop van het Albert Heijn merk (haha een hele specifieke geur!!).
Ze worden best snel vloeibaar en ze branden rond de 30 uur, dit is wat ook op de verpakking staat maar het klopt ook dus ja. Je kan deze kaarsen kopen bij de Action voor 1 euro en 9 cent. 
Dit is een oude geurkaars die ik in een pan met kokend water heb gelegd. Daardoor werden de kaars resten vloeibaar en kon ik die eruit halen en daardoor weekte het etiket er ook vanaf. Daarna heb ik er wattenstaafjes in gedaan en die op mijn beautyplek gezet.
Dit is dus een ook een hele leuke DIY, je kan er ook lipglossjes, mascara's, kwasten enz inzetten.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen