vrijdag 2 augustus 2013

Essence Me and My Ice Cream lijn

Hoi girls,
Dit is alweer het 2e bericht van vandaag want ik vond het lay-out bericht niet genoeg.
Dus nu een beschrijving over de nieuwste Essence lijn.
Over de Essence Ticket to Paradise lijn was ik niet zo enthousiast, ik vond de producten gewoon echt stuk voor stuk tegenvallers.
Maar gelukkig komt Essence weer met een nieuwe lijn namelijk de: Me and My Ice Cream lijn.
De producten in deze lijn lijken me heel leuk en de lijn start in augustus dus vandaag!!!!
Dus Essence heeft ook weer wat nieuws dus ik neem jullie mee naar de ijscokar van beauty!!!!
Dit is de lijn met de producten en ik vind het er ongelooflijk cute uitzien dus laten we maar snel beginnen. De pasteltinten die erin zitten zijn echt heel goed gekozen en het zijn supertinten voor het najaar. Zeker met de winter zijn pasteltinten altijd fijn en warm vind ik. Ik ga jullie de foto's van de producten laten zien met de tekst die Essence er bij heeft (die is in schuin lettertype) en ik ga jullie ook mijn eigen "opinion" geven.


 Ice eyes! de langhoudende, gemarmerde oogschaduw in de tinten karamel, abrikoos en mint hebben een superzachte textuur voor een zomerse oogmake-upstijl met een subtiel glansje. verkrijgbaar in 01 cone head, 02 icylicious and 03 always on my mint.  
Zelf vind ik Baked eyeshadows altijd heel goed gepigmenteerd maar er zijn tot nu toe alleen maar dure dus ik ben benieuwd naar de budget baked eyeshadows!!!!
Voor deze oogschaduws betaal je €2,89
  Let’s twist! deze unieke lip balms zijn verkrijgbaar in drie verschillende kleurcombinaties: lavendel-vanilla, abrikoos-beige en roze-mint. perfecte matches met een opvallende look! de lippen worden verwend met sheaboter en jojoba-olie en de aroma's laten een heerlijke geur achter. verkrijgbaar in 01 ice, ice baby, 02 icylicous en 03 ben & cherries. 
Deze lip balms deden me meteen denken aan de Baby Lips van Maybelline, nu maar hopen dat ze lekker hydraterend werken maar met sheaboter en jojoba-olie kan dat niet mis gaan.
Voor deze lip balms betaal je €1,99

Cream dream! deze blush met crème formule voelt als crème en poeder tegelijker. de intense abrikooskleur geeft een natuurlijke, frisse tint aan de wangen. we wachten op de zon –met ons favoriete ijsje! verkrijgbaar in 01 ice bomb. 
Jippie!!! Eindelijk weer een cream blush in een oogschaduw potje! Ik ben hier heel benieuwd naar, vooral omdat ik mijn blush collectie aan het uitbreiden ben. De blush zal poederig en creamy tegelijk aan voelen. k ga hier zeker een review over schrijven als ik deze heb gescoord.
Voor deze cream blush betaal je: €2,89.

Als glanzende ijsbolletjes… de zachtjes glanzende pareltjes in pastelcombinatie zijn perfect in lijn met de kleuren in deze trend edition. voor een subtiele glans op het gelaat en voor het camoufleren van rode plekjes. verkrijgbaar in 01 i-cy u.
Over de naam alleen al ben ik enthousiast, maar over deze heb ik niet veel te zeggen dan dat ik hem zeker ga kopen.
Voor deze betaal je €3,39.  

Aardbei, pistache, bosbes of abrikoos? de langhoudende nagellakken in de prachtige pastelkleuren roze, mint, lavendel en abrikoos zorgen ervoor dat je meteen zin krijgt in ijs! verkrijgbaar is 01 ben & cherries, 02 always in my mint, 03 ice, ice baby en 04 icylicious.
Ik krijg er beautyhonger van! Mijn enige eisen van een nagellak is dat hij lang blijft zitten en goed dekt.
Voor deze nagellakjes betaal je: €1,89

Regenboogspikkels! deze innovatieve, zelfklevende stickers creëren een uniek en verrassend 3D effect op jouw nagels. de spikkeltjeslook is de ultieme nagelstijl – en niet alleen voor ijsfans! verkrijgbaar in 01 rainbow sprinkles. 
Dit vind ik super origineel en heel lickable.
Voor deze nagelstickers betaal je: €1,99

smelt je ijsje? om zeker te zijn dat je handen weer fris en schoon zijn na het genieten van een ijsje kun je deze hand wipes gebruiken! ze hebben een heerlijke aardbeigeur. verkrijgbaar in 01 i scream ice cream.
Dit is super handig voor in je tas of op reis, de schattige pastelkleurige streepjes verpakking maak het helemaal af.
Voor deze hand doekjes betaal je: €1,39

3 opmerkingen:

  1. Zijn deze nu ook al verkrijgbaar in de winkel of alleen maar op de site ? xx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb de kruidvat gebeld en de producten staan al geregistreerd maar ze zijn nog niet bij elk filiaal verkrijgbaar. xxx

      Verwijderen