maandag 5 augustus 2013

DIY thuis je tanden bleken

Hoi allemaal,
Sorry dat deze post zo laat komt maar ik moest meteen toen ik wakker was al weg en ik ben nu pas terug. Maar vandaag heb ik weer een video voor jullie namelijk hoe je zelf makkelijk thuis en goedkoop je tanden kan bleken. Natuurlijk kun je een dure behandeling ondergaan waar je tanden meteen een stuk witter worden maar je kan ook thuis je tanden bleken voor een veel lagere prijs.
In het filmpje hieronder laat ik dit aan jullie zien:


De ingrediƫnten zijn:
Zuiveringszout of baking soda (baking soda is te krijgen bij je drogist of toko)
Water
Citroen
Tandenborstel
Bordje
Lepeltjes

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en bedankt voor het kijken, laat zeker even een reactie achter als je het geprobeerd hebt.
xxxxx


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen