dinsdag 20 augustus 2013

Catrice Liquid Metal eyeshadow

Goedemorgen girls,
Gisteren heb ik  een review gedaan over de Max Factor mascara. Vandaag heb ik weer een review voor jullie. Alleen dan van een oogschaduw. Namelijk de Catrice liquid metal eyeshadow. Ik had deze al op verschillende blogs gezien en ze lagen gisteren net in de winkel en ik wou ze heel graag hebben. Ze waren dus van de nieuwe producten lijn van Catrice die als vervanging dienen voor de producten die uit het assortiment zijn gegaan. Dus ik heb er een gekocht. Deze vond ik het mooiste, en van deze waren er ook nog het minst bij mijn kruidvat. 
Ik vind de verpakking heel luxe. Met de zwarte rand enzo. En qua vorm is hij gewoon hetzelfde als de andere Catrice oogschaduws. Vierkant net ronde hoeken. Alleen dan zwart. 


De print is supermooi. Ik ben nu al helemaal fan van deze slangen leer print. Het jammere is wel dat het een beetje een overspray is. Want in het midden zie je een beetje een roze streep. Want daar had ik hem een geswatcht. Dus dat is wel jammer maar ja.
Ik heb de oogschaduw in 020 Gold 'n Roses. Ze beloven een ultrazachte oogschaduw en dat is hij ook wel.
Zoals je kan zien is de oogschaduw extreem goed gepigmenteerd. Hij heeft een mooie glitter en is zeker ook een mooie warmere kleur voor de herfst en winter die er alweer aan komen. De kleur is een beetje zalmroze en heeft een gouden ondertoon. De substantie is natuurlijk poederig maar wel wat dik zodat alles goed op zijn plaats blijft.
Hier heb ik de oogschaduw heel subtiel op mijn geheel bewegend ooglid aangebracht. Je zou denken dat het geen schoolkleur is maar als je hem echt goed bekijkt met open ogen kan hij nog best subtiel maar chic ogen. Ik vind dit zeker een aanrader. Hij blijft ook vrijwel de hele dag zitten. Ik heb hem aangebracht met een Essence oogschaduwbasis. Tot morgen!!!

De Catrice Liquid Metal oogschaduws zijn exclusief te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor €3,99.



1 opmerking:

  1. Hey bente !
    Ik kwam je tegen op YouTube en ik vind je filmpjes echt heel leuk.
    Alleen ik heb een tip (als je dat niet erg vindt!!) namelijk ik vind je filmpjes heel leuk maar je hebt er niet veel van en er zijn nog hele leuke dingen die je kan doen, dus ik dacht wat als jij gewoon filmpjes post op twee dagen in de week. Zodat als school begint je daar genoeg tijd voor hebt maar dat je ook gewoon leuk kan blijven filmen :-)
    Gr.

    BeantwoordenVerwijderen