woensdag 14 augustus 2013

Catrice Absolute Eye Colour quattro review


Hey girls,Zoals jullie hebben gemerkt heb ik weer een tijdje niet geschreven omdat ik weer op een plek was zonder wifi.
En dat wist ik van tevoren niet dus ik kon ook niet waarschuwen ofzo, maar vandaag heb ik een review voor jullie van een oogschaduw palletje van Catrice. Ik ben de laatste tijd heel erg met oogschaduw bezig om het perfecte pallet te vinden. En deze is ook budget dus kijk met me mee!!
 Het palet heeft 4 kleuren, en is dus een quattro palet, waarmee je prima een look mee kan maken voor school of zelfs een beetje smokey. Hij komt van de Absolute Eye Colour lijn. En het is de kleur 040 Never let me go!
Catrice is te koop bij de Kruidvat en dit palet kost € 4,59.



Het palet zelf is goed gepigmenteerd en heeft mooie kleuren, ze zijn alleen wel vrij poederig dus je moet er goed oogschaduw basis onderdragen. Er zijn nog veel meer andere kleuren ik heb ook meerdere paletten van deze lijn maar deze is bij verre weg mijn favoriet. Ik heb deze foto's een tijdje geleden gemaakt en er zijn wat updates:
  • Als je het palette laat vallen breken de oogschaduw's snel, geloof me, ik spreek uit ervaring :-)
  • De 3e kleur die net niet de donkerste kleur is is voor mij de perfecte kleur om als wenkbrauw poeder te gebruiken.


Dit is de look die ik ermee heb gemaakt, ik heb hem op deze foto niet voor mijn wenkbrauwen gebruikt. Ik heb de lichtste kleur als basis gebruikt en daarna een mengeling van de 2e en de 3e kleur in mijn crease geblend.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie morgen!!!

1 opmerking: