zondag 4 augustus 2013

Budget review: MAX Lipsticks Honey Beige & Coral Pink

Hoi allemaal,
Ik had zin om weer eens een super budget lipstick te reviewen, zelf ben ik daar altijd wel naar op zoek maar ze zijn best slecht te vinden. Maar ik heb er een gevonden dus laten we maar snel beginnen, het product is van het make-up merk van de ACTION genaamd MAX make-up. Die hebben mascara's, blushes, kwasten, oogschaduws etc. voor vaak minder dan een euro. En blijkbaar hebben ze ook lipsticks. Voor de gene die de ACTION niet kent, dat is een winkel waar je bijna alles hebt van lipsticks tot speelgoed helikopters en dat allemaal voor een extreme lage prijs
 De lipsticks komen in verpakkingen van 2 met verschillende kleuren lipsticks.
Ik heb de twee kleuren: Honey Beige en Coral Pink. De prijs is 0,89 cent  en dat is heel goedkoop voor 2 lipsticks en ze zijn te koop bij de Action. Maar hoe goed is de kwaliteit? Ik ben benieuwd, hij zou in ieder geval verzorgend moeten werken door de AloĆ« Vera en Vitamine E.


Verder zitten de lipsticks in plastic omhulsels, ze zien er een beetje glitterig uit en hebben een bijzondere vorm die er een beetje raar uitziet. Je kan ze niet helemaal naar binnen of naar buiten draaien en dat vind ik best een groot minpunt.
Dit zijn de swatches, mijn huid is niet zo wit en daarom is het lastiger zien maar links zit de Honey Beige en rechts Coral Pink. Ik vind het pigment zeker niet om over naar huis te schrijven, maar niet heel slecht. Er zitten veel glitters in maar niet te veel dus dat maakt het leuk sparkly. Dit is de perfecte schoollipstick omdat het wel een lipstick structuur heeft maar niet te overduidelijk is
 Dit ben ik met Honey Beige, ik vind de kleur heel mooi maar niet bij mijn huid passen, dus deze kan zeker voor een heleboel mensen mooi staan maar niet voor mij.
Dit ben ik met Coral Pink, de kleur is wat aan de hardere kant maar toch ook weer romig. Dat vind ik een mooie combinatie zijn. 
Vind ik de lipsticks van MAX een aanrader?
Ja, ze zijn er budget en leuk om in je stashe en in je schooltas te hebben. Het is een soort meer dekkende lipgloss.

4 opmerkingen:

  1. De onderste vooral!! @michelle;) de bovenste vind ik wat minder ..
    Ik had een vraag de tijden hier kloppen niet helemaal ? Kan je dat veranderen of gaat het gewoon automatisch zo ?
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi anoniem, dankjewel voor de opmerking. Ja ik vond het zelf ook wel raar maar ik heb het uitgevonden en veranderd.

      Verwijderen
  2. JE NIEUWE FILMPJE IS SUPER :)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen