zaterdag 3 augustus 2013

Baantjes voor 13 jarige

Lieve lezeressen (spel je dat zo???? :-)),
Ik ben nu niet thuis maar bij iemand logeren en ik heb hier wel een paar producten om mezelf op te maken natuurlijk maar geen camera, of review producten.
Dus daarom heb ik vandaag geen product artikel voor jullie maar vooral een tekst artikel.
Ik wou jullie trouwens nog bedanken want gisteren gingen mijn kijkers enorm omhoog en had ik meer dan 95 bezoekers op 1 dag en 4 reacties dus heel erg bedankt daarvoor.
Het heeft me weer enorm gemotiveerd en ik merkte dat ik reacties kreeg bij artikelen met wat meer tekst dus vandaag weer een artikel voor jullie dat op een bepaalde manier te maken heeft met beauty maar meer laat ik er niet over los. Lees het zelf maar!!
Natuurlijk zijn jullie niet nieuwsgierig want jullie hebben de titel al gezien maar het is gewoon leuk omdat even te schrijven.
Dit artikel gaat over geld verdienen vanaf je13e (dus de jongere lezeressen(??) moeten nog even wachten). Er zijn natuurlijk niet zoveel baantjes voor deze leeftijd maar ik heb alles voor jullie op een rijtje gezet. En waarom heeft dit met beauty te maken, omdat je als je meer geld verdient meer producten kan kopen. Dus laten we gewoon meteen beginnen met de tips en baantjes:


1.  Folders bezorgen
Dit vind ik persoonlijk een baantje wat ik niet gauw zo nemen. Maar ik zal voor jullie de pluspunten en de minpunten op een rijtje zetten en onderaan ook waar je dit baantje kan vinden.

+ Dit baantje verdient niet slecht, vaak wel minstens 15 euro per maand
+ Tijdens kerst breng je bij de meeste bezorgbedrijven kerstkaarten langs en dan krijg je vaak enorme fooien.
+ Als je van fietsen houd is dit fantastisch
- Met alle weertypes ben je verplicht je folders rond te brengen en je kan niet zomaar wat langer wachten.
- Tijdens de vakanties gaat je baantje gewoon door en als je dan niet wilt rondbrengen moet je je hele baantje opzeggen.
http://www.bezorgenvanfolders.nl/







2. Oppassen
Dit doe ik nu, ik pas nu op op een jongetje van 4 en een meisje van 2 en het zijn zulke schatjes.
Dit baantje vind ik de leukste van allemaal, hier kan ik alleen niet laten zien hoe je aan een oppas baantje kan komen want je moet echt zelf contact met een gezin opnemen. En hier moet je echt wel 13 jaar of ouder voor zijn en ik zal even de pluspunten en minpunten weer op een rijtje zetten
+ De prijs kun je zelf bepalen samen met de ouders
+ Je doet levens ervaring op
+ Je zit niet vast aan je baantje
En ik kan geen minpunten bedenken

Dit waren de twee grootste baantjes en hieronder ga ik nog wat baantjes zetten met een wat minder uitgebreide beschrijving.

3. Vakken vullen
Helaas zijn er heel weinig winkels waar je kunt vakken vullen op je 13e maar bij de c1000 kun je wel al aan de slag op die leeftijd. Als je 14 bent is het inneens een heel ander verhaal, dan word je veel sneller aangenomen, bij de PLUS bijvoorbeeld en bij de appie word je dan ook al sneller aangenomen.

4. Honden uitlaten
Natuurlijk verdien je hier veel minder geld mee maar het is alsnog leuk als je van dieren houd en gewoon een beetje bij wilt verdienen

5. Dieren oppas
Dit is vooral een vakantie baantje maar als bevoorbeeld je buren met een konijn, hamster, vogel, vis, kat etc zitten en op vakantie willen en jij blijft thuis is dit natuurlijk fantastisch. Je moet wel een beetje een dieren liefhebber zijn want anders is het natuurlijk veel minder leuk. Meestal verdient dit ook best aardig.

Dit waren mijn tips en ik hoop dat jullie er iets aan hebben.
xxxx

1 opmerking:

  1. leuke tips allemaal, alleen jammer dat ik in een buurt woon waar ze nauwelijks kinderen hebben of dieren. Folders rondbrengen wordt het zeker niet ik heb veel vrienden die dat doen maar het lijkt me niets !!
    heb je toevallig nog andere dingen waar je kan werken ?
    er is geen c100 in mijn buurt namelijk :(
    xxxx

    BeantwoordenVerwijderen