zondag 28 juli 2013

Review Essence Eyebrow designer

Vandaag heb ik een review voor jullie, namelijk over een budget wenkbrauw potlood van Essence.
Ik heb eigenlijk nooit echt een wenkbrauw potlood gehad omdat ik er simpel weg aan heb gedacht.
Maar ik wou het wel uitproberen dus ben ik begonnen bij een budget merk zoals (in mijn geval) Essence.


Dit is het potlood, ik heb hem in de kleur blond omdat ik blond ben maar hij is nog steeds vrij donker.
Dit is mijn foto maar hij rolde steeds om dus kon ik hem niet goed fotograferen maar ik zal hieronder even de echte foto zetten:
Ik kon de professionele foto niet in de kleur blond (mijn wenkbrauwpotlood) vinden, dus dit is dark brown.
Hierna ga ik weer verder met mijn eigen foto's:
Zoals je kan zien is hij best wel bruin maar gelukkig heb ik ook geen lichte wenkbrauwen.
De punt is wel heel smudgy dus die zou wel een heel klein tikkeltje steviger mogen zijn.
Verder zit er nog een borsteltje op de dop die niet zo heel veel voorstelt, hij kamt je wenkbrauwen een beetje maar niet zoveel. De haren zijn vrij hard en van plastic dus dat kan irritatie veroorzaken. 
Stevig is hij dus zeker. Wel een pluspunt is dat de haren in een efficiƫnte manier staan.

Dit ben ik zonder het potlood.
lipstick: HEMA
oogschaduw: Essence en Rimmel London
Mascara: Max Factor

Lipstick: HEMA
Oogschaduw: Essence en Rimmel London
Mascara: Max Factor
Wenkbrauwpotlood: Essence :-)
En hier heb ik het wenkbrauw potlood op. Ik vind dat hij goed werkt voor meiden die hun wenkbrauwen bij willen werken maar het nog wel heel natural en transparant willen houden.
Zelf had ik het liever iets gepigmenteerder gezien, maar ja je kan niet alles hebben zullen we maar zeggen.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen