zaterdag 8 juni 2013

Lookbook inspiration

Gisteren heb ik niet geschreven omdat ik altijd een artikel van te voren werk dus ook een dag van te voren. Dus heb ik eergisteren in plaats van opslaan per ongeluk op publiceren gedrukt. Dus toen hebben jullie 2 artikelen op 1 dag gekregen. Maar vandaag is er gewoon weer een artikel online, namelijk deze. Wel wat laat maar ik heb de hele dag op het strand gelegen en van morgen had mijn broertje een toneel voorstelling. Het artikel gaat over Lookbook inspiration, dus foto's die ik op Lookbook heb gevonden.

Voor degene die niet weten wat Lookbook is: lookbook.com is een site waar mensen van over de hele wereld (meestal blogsters) hun foto van een leuke outfit uploaden. En daar heb ik dus wat inspirerende foto's uitgepakt die ik ga laten zien!

Deze foto vind ik heel inspirerend door het leuke trappetje wat achter het meisje staat en ligt. Ik houd erg van de rugzak in combinatie met de schoenen. En de doorschijnende overrok.



Deze foto heb ik niet bepaald gekozen omdat ik de jongen aantrekkelijk vind maar omdat ik de combinatie van het shirt en de broek met de kanariegele jas erg leuk vind. Als je dit als jongen draagt word je misschien al snel als homoseksueel aangezien, maar ja, dat zeggen ze vaak bij mannen mode.

De combinatie van haar haar en de outfit vind ik heel goed gekozen. Vooral de kleur van haar haar met het wit laat haar schoonheid erg uitkomen. Het is ook goed dat ze een nude kleur lipstick heeft gekozen. En ik ben altijd fan van outfits met zo'n oldfashioned fototoestel.

Het rok imago van deze tas geeft echt een leuke draai aan de outfit. De taille onderbroek vind ik dan weer wat minder want die oogt dik. Alle items los zouden vreselijk zijn, bedenk haar maar is met een normaal shirt en die soort vissersjas, maar gecombineerd vind ik het heel erg leuk. 

Sorry dat ik het zeg maar ik vind de pose van het meisje echt heel sletty. Het enige leuke aan deze outfit vind ik de combinatie van de cardigan met de leren riem. Onder de cardigan had ik persoonlijk een andere kleur jurkje aan gedaan. Een wat room wittere kleur.Verder zijn de schoenen mooi alleen niet zo bij de outfit. Zelf had ik er ballerina's onder gedragen om het niet te hoerig te laten ogen. In verband met de lengte van het jurkje.


1 opmerking: