donderdag 6 juni 2013

I'm back & Music of the Moment

Hey allemaal,
Ik heb al een hele tijd niet meer geblogd en ik heb nu weer echt zin om te bloggen. Dus dat ga ik ook weer doen, om te beginnen met dit bericht. Ik ben trouwens op mijn youtube account wel door gegaan met filmpjes maken dus ik zal hieronder even een link zetten naar mijn youtube account maar ik ga ook filmpjes die ik nog niet op mijn blog heb gepost op mijn blog zetten.
mijn youtube account link
Ik heb al veel meer filmpjes op mijn youtube account gepost dus neem zeker even een kijkje.
Nu weer even over Music of the Moment:

Bruno Mars -When I was you man

Hier moet ik echt heel vaak bij huilen, het is best een oud nummer van Bruno Mars. Maar het raakt je enorm en dat betekent bij mij dat het echt een fantastisch nummer is.



Beyonce -Best thing I never had

Weer een iets minder positief nummer :-). Maar dit liedje raakt mij op een emotionele manier en ik krijg er als ik het meezing echt een feministisch gevoel bij. (Feminisme is het recht voor de vrouw)

Jessie J -Who's laughing now

Dit liedje is echt enorm powerfull, en er zijn natuurlijk heel veel kinderen ook gepest. Ik ook en daar voelt dit liedje echt heel goed bij.

Bridgit Mendler -Ready or Not

Dit vind ik echt een vrolijk lied en het clipje en de tekst geeft je echt een zomer gevoel. Ik ken
 Bridgit Mendler natuurlijk van Good Luck Charlie op Disney Channel. Maar toen ik achter haar zangcariere kwam door dit liedje was ik verkocht.

Ingrid Michaelson -Everybody

Ik kwam achter dit liedje door de leuke film LOL, maar toen kende ik de naam niet maar door Shazam kwam ik erachter. En het geeft me het gevoel dat je krijgt bij de film LOL. (tienerfilm met Miley Cyrus)

Dit was mijn Music of the Moment alweer, ik zie jullie de volgende keer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen