woensdag 12 juni 2013

Golden Rose Fashion Color nail lacquer 36


Omdat mijn vorige nagellak review zo'n succes was heb ik vandaag weer een nagellak review voor jullie. Deze keer een nagellak die ik ook in de Glossybox heb gekregen, ik stel jullie voor aan:

 The Golden Rose Fashion Color Nail Lacquer in nummer 36!!
Ik ben de laatste tijd niet meer zo van de nagellak, tot nu. Mijn nagels zijn een tijdje echt horrible geweest. Maar ik heb ze weer lang laten groeien zoals je op de foto hieronder ziet. En omdat het natuurlijk zomer word en dus weer tijd voor een color explosie gaat de review over een vrolijk kleurtje nagellak.


 Hier zie je mijn nagels met de nagellak erop. En verbazing wekkend genoeg met maar 1 laagje!!!!
Ik vond de nagellak er in het potje heel doorzichtig en totaal niet dekkend uitzien. Maar zo zie je maar dat je het boek niet moet beoordelen op de kaft :-) Verder vind ik het er goed verzorgd en glanzend uitzien.
Het kwastje heeft wel de normale dikte alleen vind ik wel dat hij erg ver weggestopt zit in het potje.

Ik heb echt heel ver op internet gezocht alleen ik kan nergens deze specifieke nagellak van Golden Rose vinden. Op deze sites kun je wel even kijken: http://www.golden-rose.nl/ Alleen ik kon hier nergens een koop optie vinden. En hier: http://www.goldenrosecosmetics.be/ Hier kon ik de nagellak niet vinden want die hebben ze niet meer in de catalogus.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen