zondag 9 juni 2013

First Thing TAG

Een tag deze keer, ik ben meestal niet zo erg van de tags maar deze zag ik staan op teskuh.nl, en ik dacht echt dat dit een leuke tag was dus vandaag ga ik de First Thing tag doen. Hij gaat over de dingen die je voor de eerste keer doet. En gewone dagelijkse dingen, en niet liefdes dingen.
Dus laten we beginnen.

Eerste ding dat je doet als je 's ochtends wakker wordt
Hangt er van af, als ik naar school moet blijf ik liggen want dan heb ik echt geen zin. 
En als het weekend is dan ga ik meteen naar beneden, en dan ben ik heel enthousiast bezig met dingen voor mijn blog. En dan drink ik heeeeel veel thee en check ik mijn mail op mijn Ipad.
  Bron: weheartit.com



Eerste ding dat je doet als je naar de sportschool gaat
Ik ga nooit naar de sportschool, ik wil wel naar een sportschool want in Haarlem is een speciale vrouwen fitness ding. Maar ik kom er gewoon nooit aan toe. Wel dans ik thuis veel en loop ik ook regelmatig hard.

Eerste ding dat je doet als je thuiskomt van je werk of school
In mijn geval is dit school. Ik smijt eerst mijn tas in de vestibule. En als er iemand thuis is ga ik tegen diegene klagen over hoe erg en vervelend school wel niet is. :-) Dan ga ik meestal achter de computer. (Ipad) En heel soms doe ik wat huiswerk.....

Eerste auto
Ik mag nog niet rijden en dat vind ik heel jammer. Maar als ik een auto ga kopen dan ga ik zo'n oud hippie busje nemen en die vanbinnen helemaal met kussentjes en dekens en tijdschriften bekleden. En van die poppetjes op het bordes. Of ik neem een oude eend en dan bekleed ik die hetzelfde als de volkswagen alleen dan zonder de tijdschriften want het hippie busje is veel groter.
Bron: weheartit.com


Eerste ongeluk of verkeers overtreding
Ik ben gelukkig nog nooit onderdeel geweest van een echt ongeluk maar ik heb wel eens over de stoep gefietst en zo.

Eerst ding dat je vroeger wilde worden
Kok. Ik heb ook geen idee waarom. Daarna wilde ik heel lang mode ontwerpster worden. Elk meisje (echt elk meisje) wilde toen dierenarts worden. En geloof me, ik ben echt een van de grootste dieren vriend die je je kan voorstellen maar ik wou dat gewoon niet. Ik denk omdat iedereen dat wou en ik wou niet hetzelfde als ieder ander Ik houd alleen niet van spinnen en oorkruipers.

Eerst keus qua drinken
Ik houd van smoothies. Jus d'oranges, cola en hele koude cassis van Fanta of hero.
Bron: weheartit.com 


Eerste keus dessert
Cheesecake en warme brownie met walnoot. Ik vind cheesecake gewoon echt heel echt lekker. Met de romige textuur en bastogne bodem. En warme brownie met walnoot doordat ik echt heel erg van chocolade houd. Ik eet vaak warme brownie met vloeibare chocola vanbinnen in Paal 96 in Zandvoort.

Eerste liedje dat in je opkomt
When I was Your Man van Bruno Mars omdat ik dat de laatste tijd echt honderd keer per dag draai.

Eerste grote aankoop
Dat is een Ipod Shuffle. Die kocht ik van mijn gespaarde zakgeld op een vliegveld in Italie, toen ik voor de eerste keer vloog. Toen vloog ik terug.

Eerste baantje
Ik waste vroeger wel de auto van mijn ouders. Maar ik heb nog geen echt baantje gehad, daar ben ik wel naar op zoek voor in de ZOMERVAKANTIE!!!!

Eerste keer in het vliegtuig
Dit vertelde ik al bij "Eerste grote aankoop". Dat was naar Italie in 2008 (toen was ik 8).






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen