donderdag 6 juni 2013

DIY creamy bronzer body and face

Vandaag een DIY, van een filmpje wat ik gister op mijn youtube account heb geplaatst.
Door het enorme succes van mijn filmpje: Zelf makkelijk lippenbalsem maken die inmiddels al bijna 1100 x is bekeken!!!!!!!!!!!! Ga ik vandaag weer een DIY maken.



DIY zelf makkelijk lippenbalsem maken

Omdat de zomer eraan komt en het gister en eergisteren super lekker weer was (eindelijk) dacht ik: laat ik een summer musthave beauty product maken. En een natuurlijke creamy body bronzer die je ook voor je gezicht kan gebruiken is dan natuurlijk onmisbaar. Dus daarom ga ik een tutorial DIY doen, die hieronder staat. Ik heb op youtube en op google een beetje gezocht en mijn eigen recept gecreƫerd:
DIY bronzer voor body & face maken

Dit was mijn DIY voor vandaag en morgen is het weekend!!!!!!! 
Dus dan ben ik van plan om een extra lang artikel te schrijven.


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen