vrijdag 5 april 2013

Mijn nieuwe laptop!!!

Hey allemaal, het spijt me dat ik zo lang niet heb geschreven ik heb gewoon even na school geen puf gehad om te bloggen of om iets anders te doen. Ik ben ook een tijd ziek geweest en ik weet dat dat geen excuus is maar ik zal nu echt proberen om in ieder geval één keer in de twee dagen een artikel te posten. Omdat ik het ook zo leuk vond om te zien dat ook als ik meer dan een week niet schrijf er toch meerdere bezoekers per dag komen. Maar laten we verder gaan naar het artikel van vandaag. Zoals jullie al de titel konden opmaken heb ik een nieuwe laptop. Ik zei in mijn laatste post al dat ik eigenlijk op iets wou wachten voor ik weer verder zou schrijven. En dat gene waar ik op wachtte is er nu dus. Namelijk mijn laptop!!!!! Hoe ik eraan kom? Een familielid van mij had nog een oude en die mocht ik dus voor een habbekrats hebben. Ja ik weet het, het is best een oude Windows en de laptop is niet snel maar het is toch een laptop. Eigenlijk wou ik al een hele tijd een laptop en het liefst een Apple want wij hebben alleen maar Apple thuis.  2 iPads 3, 1 iMac, 2 iPhones en 2 iPods dus ik dacht dat het wat lastiger zou zijn om nu op een Windows te werken. Dat is het ook wel want het toetsenbord is heel anders en hij is langzamer en zo, maar toch, ik ben blij. Omdat ik zolang niet heb geschreven ga ik met mijn blog toch weer een nieuwe periode in. Met nieuwe onderwerpen waar ik mee bezig ben. Ik word weer door andere dingen geïnspireerd en ik ben ook weer geïnspireerd door andere dingen. Dus mijn posts zullen ook weer op andere dingen gebaseerd worden. Ik ben van plan om weer iets meer lifestyle te gaan schrijven, maar beauty en fashion zullen natuurlijk altijd een groot onderdeel van mijn blog blijven. Ik weet dat jullie deze post misschien een beetje saai vinden omdat er alleen maar tekst in staat. Maar ik vind het toch fijn om in dit bericht jullie even alles te vertellen en ik zou ook niet weten wat voor een plaatje ik erbij zo moeten voegen. Maar ja, ik ga weer verder in een volgende post dus ik zie jullie de volgende keer. 

2 opmerkingen: