zaterdag 6 april 2013

Mijn liefde voor thee


Vandaag weer een lifestyle bericht, zoals ik al zei in mijn vorige bericht ga ik weer iets meer iets doen met lifestyle. Vandaar ook dit uber lifestyle achtige bericht. Ik heb een enorme liefde voor thee, ik hoef echt geen koffie of zo iets. Ik denk dat ik elke dag minimaal 1 kop thee drink. Daarom ga ik het vandaag houden over de Pickwick thee. Let´s get started!!!



Ik heb altijd al een grote liefde gehad voor thee, en vooral van Pickwick thee. Thee heeft gewoon iets elegants en fijns. Thee heeft allemaal verschillende werkingen, voor beter slapen, voor een goede spijsvertering en ik kan zo nog wel even door gaan. Pickwick gooit daar met hun bijzondere smaken en mooie verpakkingen een schepje boven op. Er zijn voor elk seizoen weer andere smaken, het siert ze ook dat ze verschillende lijnen hebben net zoals kleding merken. 

Ik vind het ook best sjiek omdat ik laatst een Pickwick sample van de Finest Classics lijn had gekregen en daar stond dit stukje tekst op geschreven: 

De Nederlanders introduceerden thee in Europa. In die tijd was thee een heel kostbaar bezit. De delicate thee├źn werden door de dame des huizes bewaard in een vergrendelbaar theekistje. Ze droeg de sleutel van haar kistje altijd bij zich. Het uitschenken van deze verfijnde theeen tijdens de theemiddagen in de theekoepels was een ultiem gebaar van gastvrijheid en hoffelijkheid.



Mooi he? Maar genoeg voor vandaag, tot morgen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen