zaterdag 23 maart 2013

Vogue April 2013

Dit is mijn 2e artikel voor vandaag, namelijk over de Vogue april. Jullie kennen natuurlijk allemaal de Vogue en ik ben echt verliefd op de Vogue. Hij is in zijn Nederlandse omhulsel nog maar 13 keer verschenen. En deze Vogue die ik in het filmpje in mijn handen heb is de 13e. Dus dat betekent dat we iets te vieren hebben. Daarom dacht ik: voor deze speciale gelegenheid open ik de Vogue een keer voor de camera. Jullie zullen vast denken: maar je hoeft de Vogue toch helemaal niet open te maken? Maar jawel hoor, deze keer is het een speciaal nummer ter ere van hun 1 jarig bestaan (in Nederland) en is hij verpakt in een soor kartonnen map. Als als je aangemeld bent bij de Vogue site en/of nieuwsbrief dan weet je het vast al maar bij de nieuwe Vogue krijg je een cadeautje. Wat dan? Je mag raden........ Tip 1: Het is van Chanel. Tip 2: De reclame van het product hangt op veel billboards. Tip 3: Het is nieuw. Het is de nieuwe Chanel Mascara!!!! (eigenlijk wou ik dat in een enorm lettertype doen maar dat zou je dan meteen opvallen als je het las en dan zou je niet kunnen raden). Hij is niet fullsize maar ik vind dat de naam sample niet goed genoeg is voor deze mascara. Dus ik noem het gewoon een klein lieverdje. Dus daarom open ik het voor jullie via mijn goede vriendin: YouTube:

De nieuwe Vogue ligt 20 maart in de winkel voor €5,95.
Als jullie denken dat er elke Vogue een presentje bij zit hebben jullie dat mis, nou ik vind de Vogue zelf al echt wel een presentje. Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot morgen!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen