zondag 17 maart 2013

TAG: You' re it

Sorry dat ik gister niet heb geschreven maar ik was ziek (ik ben nu nog steeds ziek) en ik had echt geen puf om te schrijven. Maar vandaag heb ik weer een tag voor jullie namelijk de You're it tag. Dat eigenlijk overjezelf, je blog en dat soort dingen gaat. Ik had echt al een tijdje zin om weer een tag te doen maar het kwam er steeds niet van en ik kon geen leuke vinden. Maar nu vond ik deze dus op een blog wat ik niet ken, ik tikte op de naam bij een reactie bij teskuh.nl en toen vond ik deze tag. So let's get started!!!!!

Hoe lang blog je al en waarom?
Dat is een goede vraag, ik had het bedacht door teskuh.nl. Zij was mijn grootste inspiratie bron. Toen ben ik in augustus 2012 begonnen met Manten Design. Omdat het me heel leuk lijkt om mijn leven te delen en mijn liefde voor beauty en zo. Nu heb ik een grote liefde  voor mijn blog en ik blog nog steeds met veel plezier. Ik hoop heel erg dat ik ooit zover zal komen dat heel veel mensen mijn blog bezoeken en ik er ook een soort baantje van kan maken maar in de 1e plaats gaat het me toch echt wel om het bloggen zelf.

Wat staat er bovenaan je wishlist op dit moment?
Ik weet het niet echt maar wat ik wel heel graag zou willen is de Mac Gilt By Association en ik zou graag de Essie Mint Candy Apple. En wat helemaal bovenaan mijn wishlist staat is een macbook pro 13 inch maar dat kan ik niet betalen dus ja..........




Als je alleen kon kiezen tussen 3 make-up producten die je moet gebruiken voor de rest van je leven, welke producten zouden dat dan zijn?
Ik denk een mascara, blush en lippenstift. Dus dan zou ik kiezen voor:
Mascara: Max Factor Masterpiece Max
Blush: Essence souffle touch blush 010 Fresh Apricot
Lippenstift: Mac Angel lipstick (heb ik zelf niet maar zag hem op veracamilla.nl)

Wie is je grootste icoon (mode/beauty gericht), en waarom?
Eigenlijk heb ik er twee want ik ben echt helemaal fan van een maar dat is niet mijn beauty icoon.         Fashion icoon: Carrie Bradshaw (Sarah Jessica Parker). What can I say, I love her. Ze is gewoon zo cool en ik ben ook helemaal weg van haar stijl. Als ik weer  SATC heb gekeken lig ik nog uren in mijn bed te denken aan de amazing dingen die ze heeft!!!!!!!!
Beauty icoon:Ik weet het niet echt maar ik denk Teske.  Ze heeft gewoon zo'n goede stijl qua beauty en haar lichte bruine tint in het buitenste stuk van haar ooghoek bij haar looks vind ik ook geweldig.  

Wat is jouw must-have haarverzorgingsproduct?
Conditioner, zeker weten. Zonder dat zit mijn haar binnen 3 uur na het kammen weer enorm in de klit.

Wat is je grootste droom?
Een baan krijgen die ik leuk vind, de liefde van mijn leven vinden (cliché hé?) en later een gevulde walk in closet krijgen........

Wat is je favoriete tv show?
SEX AND THE CITY!!!!!!!!!! Er staat een afbeelding van op mijn achtergrond op de imac:
En ik vind het gewoon zo leuk, het is gewoon onbeschrijfelijk!!

Wat is je favoriete "aspect" (deel) van jezelf?
Ehhhhh, buitenkant weet ik niet maar binnenkant wel (als dat mag bij deze vraag) Ik dat ik dan zou kiezen voor dat ik gewoon mezelf ben en me niet zo snel dingen aantrek van wat anderen vinden of zeggen. Zoals, ik hoor wel eens kinderen uit mijn klas achter mijn rug om vervelende opmerkingen maken achter mijn rug om. Dat is natuurlijk wel vervelend maar ik vind het meer zielig voor hun want het is meer dan duidelijk door dit soort opmerkingen dat ze zelf te verlegen zijn om filmpjes te maken. En ik krijg ook genoeg fijne reacties op mijn filmpjes.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie de volgende keer.





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen