donderdag 28 maart 2013

Review pixum canvas

Hey, ik weet dat ik 3 dagen niet geschreven heb maar ik had het super druk met school enzo.               En ik wacht op iets voor mijn blog, en eigenlijk vond ik het leuk om als dat er is pas weer te schrijven maar ik kon gewoon niet wachten dus ik schrijf weer even iets.
Maar ik heb iets anders thuis gestuurd gekregen en daar moet ik natuurlijk even een review over schrijven. Pixum is een online fotoservice die oorspronkelijk duits is. Ik heb hier een canvas van mijzelf en mijn broertje hangend op een boot in Griekenland laten maken op de Pixum Site





Ik weet dat het best een bijzondere foto is maar ik vond hem gewoon heel leuk.
De service vond ik best goed en de levering was ook heel snel. Je krijgt een email van ze als je fotoding is afgedrukt en opgestuurd met een trackings code. Zo ziet hij eruit als je hem ophangt:

De prijs vond ik redelijk, deze canvas heeft een verhouding van: 3:4 en een formaat van 30x40 cm.    En daar betaal je dan €28,99 voor. Dus dat vind ik nog best goed voor een canvas. De site vond ik ook heel goed en het betalen ging vrij makkelijk. Ik hoefde dan niks te betalen maar qua bank enzo. Er waren goede maattabellen:

En toen ik de achterkant bekeek zag ik dat er van die houten steun dingetjes bij zitten om de canvas ergens neer te zetten. En, iets heel opmerkelijks, dat de foto aan de achterkant doorliep:


Ik hoop dat jullie dze review leuk vonden en wil je zelf een fotoboek, een canvas, je eigen poster, noem maar op maken? Ga dan naar de pixum site.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen