zaterdag 23 maart 2013

My forever 21 experience

Vandaag wil ik het me jullie hebbn over forever 21. Ik weet dat ik gister niet heb geschreven dus vandaag post ik 2 artikelen. Ik heb er al een paar keer iets besteld en ik een soort recensie schrijven over de all so famous webshop: Forever 21. Dus laten we beginnen.



                                                               AANBOD & PRIJS:
Forever 21 heeft een zeer uitgebreid assortiment. Schoenen, kleding, beautyproducten en sieraden. En als je het hebt over beroemdheden zoals Teske, Macbarbie07 en Andreas Choice dan kun je ook meteen verband leggen met Forever 21. In de webshop is alles goed onderverdeelt in catagorien. Alle spullen waar het product van gemaakt is staan er goed beschreven bij. Als je er voor spotgoedkope zomerkleding wilt shoppen dan kun kun je dat het best rond nieuwjaar doen want dan is mega sale met extra op de sale 50% korting. En dan krijg je de leukste shortsben tops al voor €2,-!!!!!!! Ik vind dat de prijs zeer betaalbaar is, als er geen sale is niet helemaal maar er is eigenlijk altijd wel sale dus no problemo! De verzendkosten zijn alleen wel wat duurder dus je kan beter alles in 1 keer bestellen. Ze hebben vrij veel dingen en vaak hun spullen in veel verschillende maten. Ik vind vooral het sieraden assortiment super en goed betaalbaar. Dit is een sale die nu loopt:




KWALITEIT EN MAAT:
De kwaliteit is natuurlijk erg belangrijk zodat als je net iets nieuws ergens hebt gekocht her niet bij de eerste en beste beweging scheurt. Bij Forever 21 is er eigenlijk niet over te disscuseren. De kwaliteit is top. De maten zijn niet raar groot of zo, dus S lijkt niet op L zoals soms als je online dingen besteld en de stof is allemaal heel fijn en zacht. Er staan goede maattabellen voor alles bij dus Bente is tevreden!!

CONCLUSIE EN CIJFER:
Forever 21 is hemels en geweldig en krijgt van mij 5 golden stars!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen