maandag 11 maart 2013

Music of the moment

Vandaag doe ik weer een music of the moment, omdat mijn favoriete muziek is veranderd sinds de vorige music of the moment. So let's get started!!!!!

Skyfall-Adele



Ik hou echt van Adele en ik was ook heeelemaal fan van haar tijdens haar grote doorbraak met Someone like you. Toen hoorde je weer een tijdje niks van haar omdat ze zwanger is maar nu heeft skyfall de top 30 music al weer bereikt op youtube. Ik heb de film skyfall zelf niet gezien want ik kijk alleen maar de oude james bond films uit 1970-1980 want die zijn veel minder agressief. Maar ik vind de uithalen in het liedje zo mooi en de tekst is ook echt wauw!!! Dit liedje geeft je echt altijd een power gevoel als je het meezingt.




Who's laughing now-Jessie J



Dit liedje is echt amazing, ik weet dat het al best oud is maar toch. Ik vind vooral het stuk mooi wanneer ze zingt:
Oh, so you think you know me now?
Have you forgotten how you would make me feel when you dragged my spirit down?
But thank you for the pain,
It made me raise my game,
And I'm still rising, I'm still rising!


Altijd als ik dat stukje meezing dan word ik heel boos vanbinnen of zoiets :-)

Helo-Beyonce


Ik weet dat deze ook al best oud is maar toch vind ik hem super. Ik word gewoon zo blij en verdrietig tegelijk. Ik luister het liedje nu terwijl ik dit schrijf. En ik voel me dan gewoon zo powerfull!!!!!!!! "You're everything I need and more. I can see you halo, I can see you halo" Yeah!!!!!!!!!!!! My god, I love this woman.

Try-Pink



Ik ben echt geen fan van Pink maar ik vind dit liedje wel heel goed.

Ik weet dat er niet echt veel waren maar ik wou het toch even met jullie delen..

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen