donderdag 21 maart 2013

Healthy school lunches part 2

Ik hoop dat jullie de vorige Healthy school lunches leuk vonden want vandaag is er weer een nieuwe voor jullie. Ik vind dat deze meer werk is maar ook lekkerder. We gaan een mini pizzaatje maken met een pita broodje. Dus laten we snel beginnen:

TIP: maak dit de avond ervoor en warm het de volgende ochtend op in de oven of doe dit als je het 2e uur hebt.




Mini pizza:
Benodigheden:
1 pitabroodje (een falafel broodje)
4 eetlepels tomaten pomodoro ( ketchup kan ook maar pomodoro is lekkerder en gezonder)
Geraspte kaas naar keuze
Gedroogte of verse Basilicum
Biologische salami

Doen:
Warm de oven voor op de temperatuur die op de verpakking staat van je pitabroodjes. Snij het pitabroodje door het midden zodat je twee losse helften krijgt. Leg ze met de binnenkant naar boven en besmeer ze met je tomatenbasis. Bestrooi ze met kaas en leg zo'n twee plakjes salami op het minipizzaatje. Strooi er wat basilicum over heen en zet ze MET BAKPAPIER in de oven. Als je ze eruithaalt dan kun je ze het best in een papieren zakje van de groentenboer of bakker verpakken. Daarin blijven ze wat langer warm. Bon Appetit!!!


1 opmerking:

  1. Superleuk, deze ga ik zeker een keer proberen.
    Je vorige was ook heel lekker

    BeantwoordenVerwijderen