zondag 24 maart 2013

Essence Floral Grunge lijn

Eindelijk lente!!!!! Dat betekend dat we weer nieuwe producten aan moeten schaffen. En van de meeste merken liggen de lente lijnen al weer in de winkel. Maar die van Essence moet nog komen. En snel ook. Daarom nemen we vandaag een kijkje in de toekomst. Ga je met me mee? Mooi zo, kom!!

Mooi he? Dit is de lijn en ik ben erg benieuwd want er zitten wat verrassend nieuwe producten in. Die Essence nog nooit heeft gehad!!! Op 1 april zullen ze waarschijnlijk in de winkel komen. De lijn heeft vooral mooie en klassieke maar toch stoere pasteltinten. Laten we een wat meer gedetailleerde kijk op nemen.


Essence Floral Grunge Hair Dye Powder €2,99 p.s.
Ik begin even met een grote verassing voor mij, dit had ik echt niet verwacht van Essence. hair dye powder. Eerst was het van Kevin Murphy, daar had ik er ook een van maar dit is natuurlijk de goedkopere versie. Het is een krijt achtige structuur en het is er makkelijk weer uit te wassen. Die van Kevin Murphy kostte €15,- en deze kost maar €2,99!!

Essence Floral Grunge Stick-on eyeliner €1,99 p.s.
Ik ben niet zo'n fan van stick on eyeliners want ik vind eyeliner pennen veel fijner omdat stick on er bij mij zo vaak afvallen en niet willen plakken zoals nep wimpers. Maar er zijn ook mensen die dit heel fijn vinden dus die hebben geluk. Ze voelen een beetje zoals stof en fluweel als je begrijpt wat ik bedoel.  De bovenste vind ik het mooist. 





 Essence Floral Grunge Mini Lipgloss Setje €2,59 p.s.
Mini lipglossjes zijn altijd wel schattig en vooral als ze in zo'n leuk boekje zijn verpakt. Deze is er in 2 soorten:  01 Kissing my softly 02 Grungy kisses rock.
Essence Floral Grunge Haarband met studs €2,49 p.s.
Deze vind ik echt heel gaaf, ik hou zoiezo heel erg van studs maar deze is echt heel cool!




Essence Floral Grunge Nailpolish €1,89 p.s.
In deze lijn zitten er 5 nieuwe nagellakjes : 01 Be Flowerful | 02 Lily Bloom | 03 Grunge Me Tender! | 04 Madly Purpled | 05 Black To The Roots   Ik vind de 1e en de laatste het mooist 

Essence Floral Grunge Eyeshadow €2,99 p.s.
Deze zijn er in 2 soorten: 01 Eye Like Flowers | 02 Eye Like Grunge. De kleuren zijn erg pastel en best mooi.

Essence Floral Grunge Body Tattoo €1,99 p.s.
Ik weet niet echt wat ik hier van moet vinden... Ik vind de vormen wel mooi en ze zijn wel mooi als je gewoon een feestje hebt ofzo. Er is maar 1 soort en de naam daarvan vind ik wel heel toepasselijk: 
01 No Bed Of Roses


Essence Floral Grunge Blush €2,59 p.s.
Dit is best een normale blush maar ik vind de kleur wel heel peachy en dus lenteachtig. Hij is er maar in 1 soort: 01 Floral Grunge

Welke wil jij graag hebben?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen