woensdag 13 maart 2013

Eau de Lacoste

Ik heb vandaag een review voor jullie van de nieuwste Lacoste parfum. Ik heb een flesje ervan thuisgestuurd gekregen. Wel een kleine versie maar geen sample. Hij (of zij, ik weet niet of parfum een hij of een zij is) heeft een heel grappig draaiballetje. Maar normaal ziet hij er natuurlijk anders uit. En laat ik het gewoon maar zeggen, eau de Lacoste is echt wel vijf gouden sterren waard. Het model is al Amy Adams wat ik een geweldige, powerfull en vooral ook mooie vrouw vind.



Toen ik research ging doen voor dit artikel was ik ook niet verbaasd dat de noten heerlijke geuren waren. Eerst kon ik de namen van de noten alleen in het Engels vinden maar dat heb ik in het Nederlands gevonden op de Douglas site. Maar ik wil jullie toch even de benaming in het engels van de Lacoste site laten horen want het waren zulke mooie namen!:
Top note: Juicy White Pineapple, Calabrian Mandarin and Calabrian Bergamot
Heart Note: Pineapple Flower, Jasmine Sambac, Rose and Orange Flower
Bass Note: Sandalwood, Vetyver, Vanilla and Peru Balsam
Nederlands:
Top noten: witte ananas en mandarijn en bergamot uit Calabria, Italie.
Hart noten: oranje bloesem, sambac jasmijn, ananasbloem en roos.
Basis noten: sandelhout, vanille, vetiver en Peru balsem
Heerlijk toch?
De geur zelf is ook heel fruitig en licht maar ook zwaar tegelijk. Hij blijft lekker lang zitten en de commercial is ook super leuk! Take a look: (dit was de beste weergave die ik kon vinden, sorry voor de Chinese tekens op het eind)
Leuk he? Vooral met die soort van kristallen bal die ze in haar handen heeft. Ik vind dat ze iets heeft van dat meisje met dat oranje haar ik Pitch Perfect, en de hoofdrolspeelster uit Confessions of a Shopaholic :-)

Dit is degene die ik heb gekregen:














Ik hoop dat jullie het leuk vonden en ik zie jullie de volgende keer!

1 opmerking:

  1. Klinkt goed!

    Doe je mee met mijn winactie? Je kunt een waardebon van €10,- winnen bij GlamCosmetics. Verdere info staat op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen