dinsdag 5 maart 2013

Cher Lloyd Look With Ur Love

Hey allemaal,
Ik weet dat het al een hele tijd geleden is sinds mijn laatste post. Maar ik heb het gewoon zo druk met school. Maar maak je geen zorgen, MantenDesign gaat gewoon weer verder. Op mijn YouTube account ben ik wel gewoon verder gegaan en daarom heb ik voor jullie een filmpje vandaag.
Ik ben al een tijdje fan van Cher Lloyd, ik vind haar liedjes superleuk en zij zelf is ook heel uitzonderlijk. Er zijn twee liedjes van haar die ik op dit moment super vind (die zullen jullie vast tegen komen in de volgende music of the moment) en dat zijn:
With Ur Love- Cher Lloyd feat Mike Posner
Want U Back- Cher Lloyd
En vandaag gaan we de look maken van Cher Lloyd in de clip van With Ur Love, dit is de video clip:
Ik vond het een hele leuke look, eigenlijk wou ik de look maken van de video clip van Want U Back maar die had MacBarbie07 al gedaan. En ik zou die echt niet leuker kunnen maken dus maak ik deze. Dit is het filmpje:

Ik hoop dat jullie het leuk vondcn en ik zie jullie de volgende keer!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen