dinsdag 19 maart 2013

Bell Air Flow Lotus Effect Nailpolish

Ik weet dat ik eigenlijk nooit dingen doe met nagellak, en daar ook nooit reviews over doe. Alleen ben ik nu weer wat meer met nagellak bezig, dus daarom doe ik vandaag voor jullie een nagellak review. Er zal ook een tutorial komen ergens deze periode.

Dus laten we beginnen, ik presenteer aan jullie de: Bell Air flow lotus effect 702!!!!
Deze nagellak had ik nog nooit gezien in een winkel maar ik heb hem gekregen in de Glossybox. Het is ook geen Nederlands merk maar hij zat ook in de wereldwijde producten Glossybox. Ik vond het wel een leuk ontwerp want de dop is vrij normaal alleen die zit verpakt in een soort van plastic omhulsel. Het is een hele speciale nagellak want het is een nagellak die je nagels laat ademen. Dus dat vond ik wel gaaf want ik had nog geen nagel-ademende nagellak. Toen ik hem zag voelde ik me niet tot de kleur aangetrokken want ik vond het een beetje een vieze kleur maar toen ik hem helemaal op mijn nagels deed toen was hij eigenlijk best heel mooi.


Wow!, dit is de beste foto die ik ooit gemaakt heb denk ik! Maar goed, hier heb ik hem op met 1 laagje en hij dekt vrij goed vind ik. Ik heb na vier dagen nog een foto met de webcam gemaakt en toen zag hij er zo uit: (sorry voor de slechte kwaliteit, daarom maak ik dus nooit foto's met de webcam)
Damagecontrol: Schade aan de pinknagel en wat aan de duimnagel. Een beetje doorzichtigheid aan de middelvingernagel en wat afgebladderd aan de wijsvingernagel.
Het kwastje is vrij normaal. Ik vind het wel een fijn appliceer kwastje want er steken geen haartjes uit na 1 keer gebruiken zoals bij sommige andere kwastjes.

Het was heel lastig om informatie over deze nagellak te vinden want het is een Pools merk en de site is ook Pools. Maar als ik iets verder zoek vind ik een Poolse webshop de Poolse prijs, namelijk: 10,16 . Dat is ongeveer €6,-. Ik hoop dat jullie deze review leuk vonden en ik zie jullie morgen!!



3 opmerkingen: