maandag 18 maart 2013

10 rare (beauty) feitjes over mij


Sorry dat deze post zo laat komt maar ik had het heel druk vanochtend. Ik merk soms dat ik bijzondere dingen doe. Onbewust dus feitjes of gewoontes. Maar wel vaak onbewust, en het zijn beautyfeitjes maar ook niet beauty feitjes.

1. Ik zit heel vaak in de douche, ik sta ook wel maar ik zit heel vaak. Gewoon omdat ik soms moe word van heel lang staan. En douchen is toch ook onder andere om te relaxen?

2.  Als ik tegen mijn konijn praat (dat klinkt raar, tegen je konijn praten maar ik denk dat iedereen dat wel doet) dan praat ik meestal met zo'n babystemmetje. Weet je wel, zo'n stemmetje waarmee je ook tegen kleine kinderen praat.


3. Als ik bevoorbeeld lees over iemand die veel kookt, iemand die haar eigen kleding maakt dat krijg ik altijd zo'n zin om dat ook te doen. Het is heel moeilijk uit te leggen.




4. Als ik mijn mascara opdoe dan doe ik altijd mijn mond halfopen. Dat is een gewoonte, een automatisme.

5. Altijd als ik een muffe kamer heb of het ruikt ergens niet lekker dan spuit ik superveel deo of parfum door die kamer heen. Mijn ouders worden altd boos als ik dat in de huiskamer doe want dat vinden ze 'stinken'.

6. Ik vind het altijd moeilijk om make-up te kopen. Ik doe het wel maar ik vind het zo vaak zonde. Misschien is dat dan ook wel een teken dat het zonde is maar dat is wel lastig als ik iets heel leuks ziet.

7. Altijd als ik aan tafel zit en iemand zit heel erg te slokken of te smakken dan word ik altijd heel misselijk en zo en dan maak ik een opmerking.

8. Altijd als ik nog 3 uur school heb dan zegt een vriendin in mijn klas: Nog maar 3 uur... En dan zeg ik: Nog maar!!!!!!!!????? We zijn dat het hele schooljaar nog maar één keer vergeten.

9. Ik doe vaak lippenstift of lipgloss op en daarna pas lippenbalsem eroverheen. En daardoor verkleurd mijn lippenbalsem nog weleens. Ken je van die toverballen? Dat zijn kauwgomballen die van kleur veranderen. Eigenlijk heb ik dan een toverlippenbalsem.

10. Als ik mijn eyeliner op doe dan doe ik altijd het oog waarop ik het aanbreng dicht en dat trek ik dan helemaal naar buiten.

1 opmerking:

  1. Ahhh jij heb zo'n schattig konijn. Dat met die lippenbalsem doe ik ook heel vaak!

    BeantwoordenVerwijderen