zaterdag 2 februari 2013

Mijn favoriete youtubers


Hey allemaal,
Het leek me leuk om wat te vertelen en waarom ik op sommige accounts ben geabonneerd. Dus hier komt ie:(ik heb wat schermafbeeldingen genomen van hun youtube account)
goodnightxmare

Er komt nog een filmpje van mijn favo blogs, maar dit is het account van alle filmpjes van teskuh.nl en ik hou echt gewoon van haar socialiteit en haar manier van het schrijven en filmen van lifestyle.


BethanysLife 


Zoals jullie misschien wel weten ben ik een enorme fan van Bethany Mota. En ik ben daarom ook abonnee van allebei haar accounts. Ze maakt me gewoon heel erg blij met haar filmpjes!!!
Macbarbie07

Dit is het account waarop ik eerst abonneerde en toen ik merkte dat ze 2 accounts had heb ik ben ik ook meteen op de andere geabonneerd. Als je van beauty, lifestyle, hair, DIY, fashion enz. is dan is dit een aanrader. Ze praat alleen wel Amerikaans. Dat is niet zo'n probleem voor mij maar voor sommige andere meiden misschien wel.

TheEllenShow

Ik denk dat jullie deze show niet kennen, het is een amerikaanse show. Waar ze amerikaans praten natuurlijk dus voor meiden die dat niet fijn vinden is dit geen tip. Maar Ellen is supercool, grappig en aardig. Bij de show komen er allemaal beroemd heden en dat is super leuk.

JustinBieberVEVO 



Dit is natuurlijk geen BIG surprise voor jullie, want ik ben een belieber. Dus hier hoef ik niets over uit te leggen, toch?

VeraCamilla


Deze zal ook in mijn favoblog lijstje komen, maar ik vind de manier van wat vera met beauty doet ongelooflijk cool. Ze is heel inspirerend voor mij.

MyLovebugLife


Ik weet het, nog een teske. Maar ik ben gewoon een FAN!!!!!!!!!!!!!! En ik vind het ook leuk dat ze deze pagina heeft gecombineerd met haar nieuwe layout. Met die kussende jongen en meisje. <3

Dit was het weer beste lezeressen,

bye (de volgende keer word waarschijnlijk DIY een filmpje.

1 opmerking:

  1. Leuk om te lezen! De meeste kende ik al wel, maar een paar niet. Alsnog erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen