zaterdag 2 februari 2013

Inspiration Sarah Jessica Parker SATC Style


Hey allemaal,
De stijl van Carrie Bradshaw(een rol gespeeld door Sarah Jessica Parker) uit Sex and the city is echt een van mijn inspiratie bronnen. Ik vind de kleren die Sarah Jessica Parker gewoon aanheeft ook supermooi. Maar ik ben echt fan van de styliste van SATC. Dus ik heb even wat foto's opgezocht van de beste style momenten van Miss Parker:
]
De keuze van de jurken in SATC en van Parker zelf vind ik altijd heel erg mooi. Ze kiest vaak (niet altijd!) wat lichtere tinten. Waarvan ik vind dat die heel goed bij haar haar en huidskleur staan. Ik vind alleen de meest linkse outfit niet mooi en vooral ook niet zo bij haar passen.

Ik vind dat gek heel mooi kan zijn als je het met de juiste assecoires en clothes combineerd. En dat doet ze hier heel goed door een klassiek vormige dress bij dit funny hoedje uit te kiezen.

Deze foto heb ik vooral gekozen voor de outfit van Miranda (een rol in SATC die gespeeld word door Cynthia Nixon). Ze kiest hier voor groen achtige kleuren goed matchen met haar haarkleur. Allleen de taille riem had hier iets lager gekund. Want deze jurk maakt haar hier een beetje zwanger lijken (dat is ze op deze foto overigens niet).
Ik weet dat dit artikel over Sarah gaat, maar ik wou de vorige outfit van Miranda toch even laten zien. Ik hoef hier niet veel over te zeggen. Ik vind alle outfits mooi behalve de meest linkse.
Dit was het weer voor vandaag.
Bye, love you guys

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen