zaterdag 2 februari 2013

I'm back!!!!!!

Hey,
Zoals jullie merken heb ik al een tijdje niet meer geschreven.
Dat kwam omdat ik verder ging op fashionblogster.com
Ik stopte tijdelijk met bloggen op blogspot omdat ik veel technische problemen had.
De lees meer button deed het niet, en ook al vulde ik in dat ik bijv. 4 posts op de startpagina wou, dan deed hij het toch niet.
Maar dat is allemaal opgelost dus we kunnen weer verder met........... MANTEN DESIGN!!!!!!! :-)
Ik doe de laatste tijd vooral filmpjes omdat ik dat gewoon veel leuker vind de laatste tijd.
Ik heb eigenlijk op fashionblogster.com bijna elke dag geblogt, maar dat zal weer minder worden want ik heb het de laatste tijd heeeeeel druk met school :-(
Maar ik ga hier weer bloggen, ik zal meteen weer wat berichtjes posten van fashionblogster.com omdat ik daar wel wat leuke berichtjes heb gepost.
Tot dan!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen