woensdag 2 januari 2013

Snowjam essence preview

Hoi allemaal,
Ik heb een tijdje niet geschreven, maar ik heb vandaag weer een berichtje voor jullie.
Dit gaat over de nieuwe lijn van essence die uitkomt deze maand. Met deze winterkou is goede verzorging broodnodig. Dus daarom komt essence met een nieuwe lijn uit genaamd Snowjam. Zeer toepasselijke naam vind ik trouwens :-) Het is  ook geweldig dat ze dierproef vrij zijn geworden.

De cover vind ik echt al superleuk en cute, en als je dit al leuk vind dan zul je zo blij zijn als je de producten ziet!!!!! De producten bevatten de kleuren: ijzige paars, turkoois en pasteltinten. Erg winterachtige kleuren dus.
Lipbalm
Ik werd zo ongelooflijk blij toen ik deze verpakkingen zag, ik vond de kleuren echt superleuk. En deze lipbalms hebben fruitige geuren, en ik hou van lipbalms met een lekker geurtje. Ze verzorgen de lippen goed en je hoeft niet bang te zijn dat als je de balsems aan brengt je dan ineens paarse of blauwe lippen krijgt. De prijs is: €1,59 per stuk. En ze zijn verkrijgbaar in 01 lilac is my style en in 
02 goofy-blue.


Mini files
Deze nagelvijltjes hebben zulke leuke print. De een heeft ijzige bergen de ander heeft snorretjes. Dit zijn nagel vijltjes in travel size. Het zijn gewoon mini nagelvijltjes met een leuke print. Op zich ben ik hier niet zo van onder de indruk maar de prints vind ik wel heel erg leuk. Hij is alleen verkrijgbaar in 
01 snowboard-girls rock! En ze kosten €1,39 per stuk.

Jumbo duo eyepencil 
Ik ga deze eyepencils METEEN kopen zodra ze in de winkel zijn (en dat is al bijna!!!!). Ze hebben de perfecte combinatie, aan de ene kant heeft hij een kajal en aan de andere kant een highlighter met glittereffecten!!!!! Ze zijn vergkrijgbaar in 01 let's hit the slope en in 02 petrol snow-queen. En ze kosten €1,99 per stuk.
Handcreme 
Dit is de 24 hours hand protection balm, en deze is natuurlijk onmisbaar in de winter. Hij beschermd je handen ook enorm door de hoeveelheid shea butter en kokosnootolie. Het product zorgt ervoor dat je gestreste en droge huid weer zacht en gevoed word. Dit product heeft ook nog een een verukkelijke geur. Hij is verkrijgbaar in 01 keep cool. En hij kost €1,99.
Nagellak
Deze nagellak van essence snowjam heeft een hele ijzige mooie blauwe kleur (degene helemaal links).   Daar ben ik vooral heel erg benieuwd naar want dat is een kleur die ik nog niet heb. De petrol kleurige zou ik ook heel graag willen uitproberen. De nagellakjes zijn verkrijgbaar in 01 goofy-blue                
02 lilac is my style, 03 life is a freeride en 04 top of the ice-stream. Ze kosten €1,69 per stuk.

Oogschaduw sorbet
Dit zijn oogschaduw kleurtjes in mint, licht en zacht lila en petrol. De textuur is cremig en daarom goed om met je vinger aan te brengen op je ooglid. Door de wat cremige textuur is het makkelijker aan te brengen en blijft hij lang zitten. Ze zijn verkrijgbaar in 01 lilac is my style 02 top of the ice-stream en    03 life is a freeride. Ze kosten €2,39 per stuk.

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en ik wens jullie veel succes met het kopen van deze collectie :-) 

Welke zou jij graag willen kopen?



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen