dinsdag 8 januari 2013

H&M sleutel/telefoon hanger lipstickjes


Ik was gisteren in de H&M om gewoon even rond te kijken. En er stonden bakken met allemaal dingetjes voor minder dan 5 euries. En er waren ook kleine minilipstickjes. Die koste maar 1 euro in de uitverkoop. En ze waren normaal geloof ik €2,75. Ze waren er in 3 kleuren: paars-bruin achtig, oudroze en rood.  En ik heb er twee genomen: oudroze en rood.
De lipstickjes zijn ook van binnen heel erg mini.
Je hebt de rode:



Dit zijn de lipstickjes: -^
Deze heeft heel veel pigment, en hij is makkelijk aan te brengen. Het heeft een hele bijzondere rode kleur vind.
Deze lipstick heeft een hele matte kleur en hij is soms wat stroef en droog aan te brengen. Dus daarom heb ik er op de foto transparante lipgloss over heen gedaan. Maar ik vind het wel een hele mooie nude kleur.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen