zondag 23 december 2012

Vorona O' clock horloges

Ik heb net een mailtje gekregen van Vorona, of ik voor jullie een berichtje wou schrijven over hun nieuwe O'clock horloges.
En ik dacht jullie vinden dat leuk dus dat doe ik.
Allereerst heb ik wat research gedaan en Vorona o'clock horloges zijn zo bijzonder omdat dit de eerste horloges zijn die je zelf online kunt ontwerpen.
De horloges hebben straps (bandjes) van rubber en je kan kiezen uit 29 kleuren bij de bandjes.
In de horloges zitten dials dat zijn de klokjes en die kun je er ook gewoon uit halen, de dials zijn er in 43 kleuren en alle combinaties zijn mogelijk.
Zo ziet het online ontwerp programma eruit op de site:




Je kan ook een horloge maken met een disney plaatje, giraffeprint, zebraprint, bloemenprint enz.
Ik heb zelf ook een horloge ontworpen:
Ik ben heel erg tevreden met dit programma van Vorona.
+ Leuke prints voor de dials en mooie kleuren voor de bandjes
+ Je kan bandjes en klokjes ook los bestellen
+ Je kan bijv. 3 bandjes bestellen en 1 klokje en dan eindeloos combineren
- Het is best wel duur zoals je ziet

Ik hoop dat jullie dit leuk vonden en ik plaats hieronder nog wat foto's:

Dit zijn wat losse klokjes

De klokjes worden verzonden in deze uber
leuke blikjes. Als je ze met een dial besteld
met een speciale print komen ze in speciale
blikjes. Om ze in blikjes te krijgen betaal je wel
2.50 extra



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen