zondag 16 december 2012

Review producten E.L.F.


Hoi allemaal,
Het filmpje wat ik jullie had beloofd is niet echt gelukt met uploaden.
Dus nu even een review over de E.L.F. producten waar ik ook een unboxing  van had in mijn vorige filmpje.
Dit zijn de producten die ik een review ga geven voor jullie, misschien hebben jullie zelf deze producten ook wel.

Dit zijn van boven naar beneden: Zit Zapper, Plumping lip Glaze,Shimmer Eyeliner Pencil in Bodly Bronzed en Twinkle Teal, Long Wear Lip Liner in Mauve Luxe en Regular & Waterproof Mascara Duo in Zwart.














Dit is de Plumping Lip Glaze. Het is een lip gloss en ik ben er echt niet tevreden mee. De substantie is heel dikkig en plakkerig. Maar dat zijn wel meer lip glossjes. Het vervelendste is vooral dat het enorm gaat branden op je lippen. En dat brandende gevoel gaat pas na 15 minuten weg. Eerst dacht ik dat ik er gewoon allergisch voor was maar toen heb ik het op mijn broertje uitgeprobeerd:-) en bij hem ging het ook heel erg branden. De kleuren zijn wel leuk. Maar dit is dus geen aanrader.
cijfer:   4,0

Dit zijn de elf Shimmer Eyeliner Pencils in Bodly Bronzed en Twinkle Teal.
Ze hebben een hele goede kleur, maar er is alleen 1 -puntje: het blijft niet zolang zitten. Voor de rest is het een heel goede eyeliner. En de dop is ook heel handig, als je de dop draait met het potlood er nog in dan slijpt het potlood zich vanzelf. Dat is wel heel handig. Dit is wel een aanrader, vooral voor de kerst.
Cijfer: 8




Dit is de Zit Zapper voor plekjes en puistjes op je huid. In de reacties op de site van E.L.F. las ik dat sommige mensen vonden dat het prikte. Maar dat had ik helemaal niet. De vloeistof is gewoon doorzichtig. En om het aan te brengen moet je met zo'n balletje wat er in zit over je huid heen wrijven. Voor mij deed hij niet zo heel veel qua weggaan van puistjes en plekjes. Alleen bij de hele kleine mee eters helpt hij wel.
Cijfer:  6,5



Dit is de Regular & Waterproof Mascara Duo.
Dit is na de lipgloss wel het minst goede product dat ik heb gekocht. Ik had bruin besteld maar ik kreeg zwart. De mascara zelf is heel erg dikkig en in de mascara zitten klonten. Dus dit is ook geen aanrader.
Cijfer: 5




Dit is de Lip Liner in Mauve Luxe. Ik ben er heel erg tevreden mee want hij past heel goed bij 2 lipsticks die ik heb. De punten slijper werkt wel goed maar het was handiger geweest als hij net zoals bij de eyeliners in de dop had gezeten. Voor de rest is de substantie goed alleen soms wel een beetje dikkig.
Cijfer: 7,5



Dit waren de producten die ik bij E.L.F. heb besteld.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en ik denk dat ik de volgende keer het speciale filmpje af heb.

Wat is jou favoriete product van E.L.F.?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen