woensdag 26 december 2012

My favorite christmas songs

Vandaag is het al weer de laatste kerstdag, maar ook bij de laatste kerstdag horen natuurlijk christmas songs.
En tijdens de kerst is deze playlist onmisbaar.

                                                          Last Christmas- Wham!
Ik word altijd zo blij als ik dit filmpje zie, met al die sneeuw en die lichtjes en dat grote houten huis kom ik altijd in de kerst stemming. Ik hoop dat wij ook zoveel sneeuw krijgen en zo maar ze voorspellen geen sneeuw :-(




                                             All I want for christmas is you- Mariah Carey
Jullie geloven me vast wel als jullie haar even googlen maar geloof me zo ziet ze er nu echt niet meer uit. Ze is nu een en al siliconen maar ze kan nog steeds goed zingen en dit liedje blijft toch wel de bom!

                                                       Mistletoe- Justin Bieber
Ik ben een belieber en ik ga ook naar zijn concert volgend jaar.
Maar ook al was ik dat niet, dit liedje vind ik toch wel erg goed en het filmpje brengt je wel echt in de kerst stemming.

                                     What is this- Van de film: The nightmare before christmas
De film is sowieso al heel erg leuk maar dit liedje eigenlijk wel nog leuker. Misschien is de film niet geschikt voor de kleine kinderen. Want ook al is het animatie het is alsnog een beetje horror. Wel een aanrader hoor.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden en vrolijk kerstfeest, geniet nog even van deze laatste kerstdag!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen