zaterdag 15 december 2012

My daily weekend routine!!!

Hey allemaal,
Ik heb vandaag een filmpje gemaakt van hoe mijn eerste helft van de dag er uit ziet in het weekend.
Ik heb net een programma gedownload op mijn ipad waarmee ik filmpjes kan bewerken dus nu kan ik op mijn kamer filmen!!!!!!
Ik heb erg mijn best gedaan dus ik hoop dat jullie het leuk vinden.


Als jullie mee willen doen met de winactie voor ZALANDO dan kun je een berichtje naar mij sturen via mijn contact pagina.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden, en ik heb er gewoon voor de leuk een extra filmpje bij gemaakt.
Het gaat over mijn favoriete kerstdingen, veel kijkplezier.

Dit waren mijn filmpjes voor vandaag, ik ben nu nog heel druk bezig met nog een filmpje dus misschien post ik dat vandaag nog!!!!
Bye guys!!!!!

Wat is jou favoriete kerst film?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen