zondag 23 december 2012

GLOSSYBOX unbox video

Zoals jullie wel weten had ik al een review gemaakt over de blush die in de GLOSSYBOX zat van deze maand.
En ik had dit filmpje ook allang voor de review opgenomen maar ik vergat hem elke keer te bewerken en uploaden naar youtube.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en mijn favoriete producten uit de GLOSSYBOX van deze keer zijn:
De douchegel met aloe vera, hazelnoot en pepermunt olie
En de Swarovski parfum: Aura
Ik hoop dat jullie het leuk vonden en tot de volgende keer

2 opmerkingen:

  1. super leuk filmpje maar
    kijk uit voor je adres!!!!
    groetjes larissa
    ja die larissa
    hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He laris,
    Hoest. Kun je anders ff je email adres mailen naar mijn mail adres bij de contacten dat is iets makkelijker praten.
    Hoe is je kerstvakantie ik zie bijna nooit meer iets op je blog :-(

    BeantwoordenVerwijderen