maandag 17 december 2012

GLOSSYBOX BLUSH

Ik plaats mijn bericht wat later voor vandaag want ik ben heel druk bezig geweest met school (en met shoppen).
Deze keer gaat het over de GLOSSYBOX blush.
Ik had hem gekregen in de vorige GLOSSYBOX en hij beviel me zo goed dat ik dat jullie natuurlijk even moest laten zien.




Zoals jullie misschien wel weten hou ik niet zo van blushes en zo, en vooral omdat ze er zo snel afgaan.
Maar ik heb een oplossing bedacht: Ik doe er een oogschaduw basis onder, van essence.
Ik zal even laten zien wat voor  kleur de blush zelf is.
Dit is de blush, het is een beetje een zalmroze kleur en is best wel donker.
Normaal hou ik niet zo van dit soort donkere blushes, alleen van die kleur op mijn ogen.
Maar deze veraste me echt, want toen ik hem ging swatchen zag ik dat hij veel beten bij mijn huid paste dan dat ik had verwacht dat hij zou doen. Ik zal hieronder even een foto zetten:
Hier zit hij dan er wel heel dik op, want het licht was heel slecht.
As you guys can tell (macbarbie07):-) is het een hele schattige kleur als je hem op je wangen aanbrengt.
Dit is de kleur dus, hij kost geloof ik rond de €30,- en het merk is gewoon GLOSSYBOX.
Dit was het al weer voor vandaag.

Wat is jou favoriete blush?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen