donderdag 13 december 2012

#BWALI

Hoi allemaal,
Sorry dat ik zolang niet heb geschreven.
Ik had het gewoon heel erg druk met school proefwerken en stuff....
Deze keer is er weer een #BWALI: over webshoppen!!!!!!!!!
Iedereen (die mijn blog leest) houd natuurlijk van shoppen, maar soms is het handiger om online te shoppen.

Het voordeel van online shoppen

Als je bijvoorbeeld (net zoals ik) geen kleedgeld krijgt en niet zoveel zakgeld, is shoppen nog al frustrerend. Waarom? Omdat je zoveel dingen ziet, zoals de perfecte kerstjurk of de hipste pumps in de H&M voor €20,-. Waarvan iedereen denkt f*acking goedkoop!!!! Maar het voor jou al je zakgeld van de maand is. Maar op het internet heb je kortingscodes, coupon acties en speciale korting die je bijvoorbeeld niet in de winkel kan krijgen. Dat is dus wat wel een voordeel is van online shoppen. Maar natuurlijk zijn er ook nadelen ........

Het nadeel van online shoppen

Je raad het al, de verzendkosten. Bij sommige sites gebruiken ze "Bpost international" dan betaal je dat als verzendkosten. Het maakt niet uit hoeveel producten je neemt de verzendkosten zijn dan altijd €6,95. En dat is best handig voor de mensen die zoveel kopen dat ze eigenlijk meer zouden moet betalen. Maar dat is in de meeste gevallen (voor de mensen die overeenkomen met de beschrijving van het voordeel) niet zo. Dus dat is zeer irritant. En natuurlijk zijn de verzendkosten ook normaal zeer prijzig. 

Mijn favo webshops top 3

1.


Elf is wel mijn grootste favoriet. De producten zijn niet op dieren 
getest. Ze zijn niet duur, en ook nog eens super leuk. Bijna alle 
producten zijn van goede kwaliteit. Behalve sommige blush en kwasten. e.l.f. doet jammer genoeg wel aan Bpost international. 
Ik heb er wat producten besteld dus daar zal binnenkort een unbox 
post over zijn..... 

De H&M heeft geen Bpost international, leuke kleren en andere producten. Maar is best wel duur voor ons. De producten zijn meestal rond de €20,-.  De verzendkosten zijn wel normaal. Maar de nieuwe lijn oranje, koraalblauw en zwart is echt fantastisch. Ze hebben er jurken en T-shirts van en allebei met kanten mouwen.



De schoenen en de mode is echt "so fabulous" maar de Zalando staat op nummer 3 door de prijs. Bij de Grazia of op sites krijg je wel kortingscodes en zo maar die werken pas vanaf 60 of 100 euro



Ik hoop dat jullie deze post leuk vonden en tot de volgende keer!!!!!!!

Greetz  Bente


Weet jij nog een leuke webshop stuur dan een emailtje naar me of laat hieronder een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen