zondag 16 december 2012

Before i die

  Dit is ook een tag, misschien kennen jullie hem wel.
Als jij deze tag ook wil doen kijk dan op deze site, en typ bij zoek in: before I die.

                                  Watch the sunrise with the love of my life.
      Ik vind altijd de zonsopgang en zonsondergang supermooi, maar met de liefde van je                
      leven is het natuurlijk extra mooi en romantisch.
                                                       Own a pig
       Ik vond biggetjes altijd lief, dus daarom droom ik ervan om er echt een te kopen.                  
Say "I do"
Ik denk dat elk meisje wel droomt van de perfecte bruiloft, en trouwen met de man waarvan je het meest houdt.
                                                 Hug a penguin
      Ze lijken me zo donzig en schattig dat ik ze in mijn armen wil nemen.

                                                  See a mermaid
       Ze zijn er altijd in sprookjes maar hoe vreselijk cool zou het zijn om ze in het echt te  
       zien                                
                                          Wereld vrede
    Als dit echt werkelijkheid zou kunnen worden dan zou er nergens meer oorlog of ruzie
zijn. Dat zou wel heel erg fijn zijn


                                          Get a small tattoo that means a lot
   Ik hou op zich niet zo van die mensen die helemaal onder de tattoo's zitten, maar een kleine tatoo
        met een hele mooie spreuk zou ik wel heel mooi vinden.

                                            Kiss the love of my life with christmas in the snow
     Hier staat geen tekst bij maar ik heb mijn wens erop aangepast. Ik vond het sowieso een hele mooie          foto

                                            Spend christmas in london
         Dit is 1 van mijn grootste dromen, Londen is van zichzelf al heel romantisch.
        En dan zeker met kerstmis, en je kunt er natuurlijk heel goed shoppen ;-)

Dit was het dan weer voor vandaag
Xxxxx Bente

Wat wil jij het liefste doen voor dat je doodgaat?


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen