vrijdag 14 december 2012

(almost) Merry Christmas!!!


Merry Christmas!!!!!! (alvast ;-))
Natuurlijk is kerst een van de leukste en vooral de gezelligste tijden van het jaar.
Deze keer wou ik eigenlijk vooral de beste producten, kleren enz. voor de winter en de kerst showen.
Ik hou vooral van kerst omdat je dan door de winkelstraten kan lopen waar overal lichtjes branden, en dat er overal sneeuw ligt (allemaal duimen voor sneeuw).
Het bij elkaar zijn en de lekkernijen en kaarsen natuurlijk niet te vergeten.
Als je dan in de stad bent en al die ongelooflijk mooie schoenen en jurken ziet waarvan je denkt "oh my god, dit is echt het perfecte kerst outfit" dan is het natuurlijk helemaal afgemaakt.

                    Kerstboom en versiersels


Hebben jullie al een kerstboom, nou wij wel. 
We zijn er altijd vrij vroeg in en we halen de boom pas weg in februari maart. 
Het ziet er natuurlijk fantastisch uit als er leuke versiersels in hangen.
Dus hieronder de beste winkels waar je versiersels kan kopen:


          Winterkleding favo






Dit is mijn favo muts.
Het is een pinguïn muts.
En ik ben helemaal niet gothic-achtig maar ik was laatst in Leiden en ik kwam langs een gothic winkeltje. En toen zag ik deze muts liggen. Hij is heel lekker warm want er zit fleece stof binnen in. Hij koste €15,-, en het merk is freaks en friends :-).







Dit is een leuke winterjas met ruiten en ik vind het echt een winterlook.
Er zit wol binen in en de jas komt uit de LIV collection. Hij kost €49,- bij de V&D en je kan de jas hier kopen.










-      Dit zijn hele warme Timberland schoenen.
Ze kosten ongeveer €190,- het hangt ervan af waar je ze koopt. Maar meestal kosten ze €189,95 Je kan ze onder andere hierhier en hier kopen. Als dat teveel geld kost kun je ze natuurlijk ook vintage kopen dat kan hier, daar kosten ze €140,- en ze zijn zo goed als nieuw in maat 38.









Dit is een trui van de H&M, ik vond het zo'n schattige trui en ook helemaal in het winter/kerst thema. Deze trui kost €29,95 en je kan hem hier kopen.









                         Beste kerstoutfits





Deze jurk is mijn favoriet, hij was van €19,95 naar €10,- afgeprijsd in de webshop!!!!!! Maar daar is hij nu uitverkocht :-( Ze hebben hem daar nog wel in het oranje.
Die jurk kun je hieronder zien. Hij is voor dezelfde prijs en hij is hier te koop.



Deze jurk kost €10,-  kopen
En de schoenen kosten €10,- kopen














Deze jurk kost €14,95 kopen
En deze schoenen kosten€15,- kopen













Deze jurk kost €14,95 kopen
En deze schoenen kosten €10,- kopen











      De beste make-up producten en stappen voor de perfecte          "Christmas look"             

Stap 1: De huid Smeer wat Nivea BB cream over je gezicht. Niet te veel want je wil geen overdone fake barbiepop worden.

Stap 2: Het ooglid  Breng het E.L.F. Shimmer eyeliner potlood in Boldly Bronzed of in Twinkle Teal aan op je ooglid.

Stap 3: De wimpers  Breng mascara aan (mijn top mascara voor lange wimpers: Maybelline Falsies volum express)

Stap 4: De lippen  Trek een lijntje bij de randen van je lippen met het vochtinbrengend lippotlood met kleurvaste formule in de kleur Mauve Luxe van E.L.F. Kleur je lippen daarna in met het Sephora Collection Color Lip Last in Life in Pink

Stap 5: Het haar  Krul met een krultang je haar op de plekken waar jij het mooi vind. Spray er wat haarlak in zodat het de hele avond blijft zitten.

En nu ben jij klaar om de ster met kerstmis te worden


Veel plezier!!!!!

Hebben jullie al een kerstboom thuis?




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen