zaterdag 13 oktober 2012

Talia

Hi, vandaag wat stuff about Talia.
Ik denk dat de meeste van jullie haar wel kennen, maar voordat ik wat filmpjes laat zien vertel ik toch nog ff wat over haar.
Allereerst is ze beroemd omdat ze aan een ernsitge soort van kanker lijd maar toch waanzinning goed kan opmaken.
Ze was laatst op bezoek in Ellen de Generes show (mijn lievenlings show samen met Masterchef Australia) en ze daar vertelde:
Dat ze toen ze kanker kreeg make-up tips kreeg van een kennis die ook kanker kreeg, maar zei dat je er toch goed uit moet zien.
Dus zo is ze begonnen met het maken van tutorials, ik laat hieronder even een favoriet zien.
Dit is een turorial waar ze candy eyes maakt, veel kijkplezier en tot de volgende keer!!!!!!!
De volgende keer is er weer een nieuwe BWALI!!!!
Xxx bente

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen