zondag 23 september 2012

Spinnen!!!!

Hi allemaal,
Zoals jullie wel weten zijn er heel veel  mensen bang voor spinnen.
Maar ik ben er echt extreem bang voor.
Er zat er weer eens een in mijn kamer, en ik schrok me dood.
Want het was echt de grootste die ik ooit had gezien, en het was zo'n hooiwagen.
Die met enge lange poten.
Ik ging gillend naar beneden, en vroeg aan mijn vader of hij hem weg wou halen.
Toen kwam hij op een "insane" idee, als ik hem zelf zou weghalen zou hij tien euries op een goed doel overschrijven.
Nou dus ik heel lang nadenken, en toen besloot ik het te doen voor die arme mensen van een goed doel.
Bewapend met een plastic zak en spinnenweb weghaler sloop ik naar boven.
Maar toen ik er eenmaal was, kwam er heel veel gedoe bij kijken.
En uiteindelijk heb ik de spin heel snel met de spinnenwebben-weghaler naar beneden gehaalt.
En heeft mijn vader hem van de grond weg gehaalt.
Toen heb ik de dode spin met een schaar opgetild en in een leeg smint doosje gedaan.
Dit is een foto van het doosje met de tekst erop: 10 euro voor Unicef want daar ga ik het aan geven:
                                         En dit is een foto van de spin in het doosje: ( eng he?)

                                            Dit was mijn blog post voor vandaag, doei!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen