zaterdag 1 september 2012

BWALI #1

Hey allemaal dit is een nieuwe rubriek.
Genaamd: Because we all like it..........
Elke maand is er een nieuwe Because we all like it....... met steeds iets anders.
Deze week is het: Because we all like it... Teske.
Ik ga jullie vertellen over haar site/blog en en er een quiz over maken.
Veel Plezier:

BWALI... Teske!!!

Allereerst hoef ik de meeste van jullie natuurlijk niet uit te leggen wie Teske is, maar ik doe het toch even voor de gene die haar niet kennen.
Teske: Teske is een meisje van 17, en heeft een blog/website die vernoemd is naar haar zelf: Teskuh.nl.
Daar schrijft ze op, vooral lifestyle en beauty.
Ze heeft een vriend die ook een youtuber is net zoals Teske.
Teske is vooral bekend geworden door haar youtube filmpjes, die ze ook linkte naar haar website.
Haar unboxingvideo's en shoplogs zijn erg leuk.
Ze woont in Reeuwijk en begon op haar dertiende met bloggen.
Ze schrijft, filmt en fotografeert zelf voor haar blog.
Dit is een foto.


En zoals ik al zei schrijft, fotografeert en filmt ze zelf voor haar blog.
Daarom heb ik hieronder een van haar youtube filmpjes gezet, een editie van een dag uit het leven van Teske.
De dag uit het leven van Teske de blog editie.

Ze heeft natuurlijk ook andere dagen uit het leven van teske maar ik heb het nu even over haar blog.

Dan komt hier nu de TEST!!!!!!!
Hoe goed ken jij Teske en hoeveel weet je van haar..........

Vraag 1:
Hoe heet de vriend van Teske?

Vraag 2: Hoeveel zussen heeft Teske?

Vraag 3: Noem een andere editie van een dagje met Teske?

Vraag 4: Op welke events kun je Teske ontmoeten?

Weet alle antwoorden?, mail die dan naar mailadres die je kunt vinden op de contact pagina.
Bye


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen